Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde selvfølgelig kasta bruksanvisningen... fikk to streker. Dette betyr vel at man er gravid? Det gjør jo vanligvis det, så hvis ikke denne testen er annerledes, så.... Skulle tatt en test til, men nå klarer jeg jo ikke tisse en gang til :ler:

Jeg er i sjokk... :overrasket:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi... :overrasket: jeg må nok ta en test til.... jeg tror det egentlig ikke. Vi hadde egentlig belaget oss på at vi måtte ha litt hjelp med dette.. jeg er jo sendt videre på utredning og greier... Oi.( Kan man dra til spania dersom man er gravid i 2. måned? Bare sånn i tilfelle dette er sant :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Jada, du kan helt sikkert reise til Spania :) Du er jo ikke syk, bare gravid :)

Skrevet

Vet bare at mamman min ikke dro til syden da hun var gravid, men hun var kommet lengre på vei da. Nå skal jeg sette meg ned og helle innpå med vann og håpe at jeg må tisse snart... :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet
Oi... :overrasket:  jeg må nok ta en test til.... jeg tror det egentlig ikke. Vi hadde egentlig belaget oss på at vi måtte ha litt hjelp med dette.. jeg er jo sendt videre på utredning og greier... Oi.( Kan man dra til spania dersom man er gravid i 2. måned? Bare sånn i tilfelle dette er sant :ler:

Du må ringe legen din angående reising i svangerskapet. Min lege var ikke særlig for sydenturer, men jeg vet at de sier mye forskjellig.

Skrevet

Tok en test til og den var også positiv. Da er jeg visst gravid da... foreløpig. :)

Skrevet

Foreløpig? Det går ikke over, vet du! :ler:

Gratulerer! :babysmokk:

Gjest Gjest
Skrevet

Gratulerer igjen :hoppe:

Er så gøy å høre om nye graviditeter, har gått rundt og småsmilt siden jeg så første innlegget ditt tidligere :)

Skrevet

Gratulerer!! :blomst:

Wow, saa mange som blir gravide for tiden...haaper det smitter! :ler:

Skrevet

Gratulerer, billigtester fungerte for meg og! ;)

(Hiver babystøv på Holly Hobbie)

Skrevet

Er det vanlig å ha sånne kraftige menssmerter tro?

Skrevet

Jeg har det, føles som om mensen kommer hvert øyeblikk, er som regel mest bare murring, men innimellom er de på sitt vanlige høye nivå. Blir veldig nervøs av de, men håper det er vanlig å ha sånne.

Skrevet
Gratulerer!! :blomst: 

Wow, saa mange som blir gravide for tiden...haaper det smitter!  :ler:

Det har du HEEELT rett i!! Håper også dette er veldig smittsomt hehe....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...