Gjest Cosmic Girl Skrevet 6. juni 2006 #1 Skrevet 6. juni 2006 Er det noen som har erfaringer med Rainbow sko? Kan disse skoene farges så mange ganger man vil? Og hvem er det som farger de? Er de gode å gå i? Og til sist; Har dere brukt de flere ganger etter bryllupet, eller er det noen man innbiller seg at man skal gjøre, men som man aldri får gjort?
Gjest Svimle Skrevet 6. juni 2006 #2 Skrevet 6. juni 2006 Jeg har prøvd maaaaange både selskaps- og brudesko, og ingen har vært så herlige å ha på som Rainbow! Derfor satte jeg himmel og jord i bevegelse for å få tak i disse. Jeg har kjøpt skoen som heter Etta. Etter bryllupet skal jeg levere de inn til brudesalongen hvor jeg kjøpte de, og de ordner med farging. Jeg skal farge de svart, slik at jeg har et par pene sko som går til alt. Det er planen i alle fall, hehe. Om man kan farge skoene så mange ganger vet jeg ikke.
Gjest Cosmic Girl Skrevet 6. juni 2006 #3 Skrevet 6. juni 2006 Godt å høre at de er gode å gå i. Komfort og gode sko er faktisk min første prioritet på bryllupsdagen. Jeg har aldri lagt merke til brudens sko, men man skal jo ha de på seg gjennom hele dagen og da er det viktig at de er gode å gå i. Har selv sett på de skoene som heter Alice. Fant de på www.rainbow-club.co.uk Ble tatt litt på senga da de plutselig ringte fra brudesalongen og sa jeg måtte ha med skoene til kjolen. Det hadde jeg jo ikke begynt å tenke på enda...
Susan Sto Helit Skrevet 6. juni 2006 #4 Skrevet 6. juni 2006 Det jeg har hørt er at brudesko generelt (Om de er mulige å farge) kan farges flere ganger, så lenge de alltid farges mørkere enn forrige farge. Men dersom de ikke er "vannsikret" på noe vis, så kan de bli skjoldete dersom de blir våte. (Og slik "vannsikring" gjør at de ikke kan farges mer.) Jeg tenkte å få en butikk som selger brudesko til å farge og "vannsikre" mine etter bryllupet. (For de er kun farget nå.)
Gjest Svimle Skrevet 6. juni 2006 #5 Skrevet 6. juni 2006 Godt å høre at de er gode å gå i. Komfort og gode sko er faktisk min første prioritet på bryllupsdagen. Jeg har aldri lagt merke til brudens sko, men man skal jo ha de på seg gjennom hele dagen og da er det viktig at de er gode å gå i. Har selv sett på de skoene som heter Alice. Fant de på www.rainbow-club.co.uk Ble tatt litt på senga da de plutselig ringte fra brudesalongen og sa jeg måtte ha med skoene til kjolen. Det hadde jeg jo ikke begynt å tenke på enda... ← Fin sko du har valgt deg Etta, som jeg har valgt, er veldig høy (du finner den under The Bliss Collection, den midterste i øverste rad). Men det er myke såler i (trenger ikke slike party-feet-innlegg, eller hva de nå heter), og er som sagt de beste selskapsskoene jeg noensinne har hatt på! Tror nok det er viktig å ha gode sko den dagen, for de skal tross alt være på endel timer (jeg har ingen andre sko å bytte til. Kunne jo trekke på med fjøsstøvlene til pappa da )
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2006 #6 Skrevet 6. juni 2006 gode å gå i ja - veldig! brukt de etter bryllupet - NEI og ja jeg skulle farge de...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå