Gjest random Skrevet 6. juni 2006 #1 Skrevet 6. juni 2006 Jeg gikk arbeidsledig noen måneder i fjor, og lurer derfor på om jeg får feriepenger av dette? Mener det var sånn før, så kom det nye regler. Men har hørt at reglene skal endres igjen. Hadde vært greit med penger jeg ikke regnet med.
~Bridezillah~Killah~ Skrevet 6. juni 2006 #2 Skrevet 6. juni 2006 Du får ikke feriepenger av dagpenger fra i fjor, dessverre.
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2006 #3 Skrevet 6. juni 2006 Du får feriepenger av dagpenger opptjent etter 1. juli i år.
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2006 #4 Skrevet 6. juni 2006 Hei du siste gjest som svarte at man får feriepenger av dagpenger. Vet du om dette gjelder attføring også? Og jeg går utfra at du mente man begynner å opparbeide seg feriepenger f.o.m 1.juli nå i år,og at man da får dette neste år? Håper du vil dele din kunnskap med meg som er uvitende om dette!
lillesky Skrevet 6. juni 2006 #5 Skrevet 6. juni 2006 Nei, det er slutt på feriepenger for arbeidsledige. Ang. attføring/rehabiliterspenger, så kan man kun tjene opp feriepenger for 45 dager.
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #6 Skrevet 7. juni 2006 Nei, det er slutt på feriepenger for arbeidsledige. Ang. attføring/rehabiliterspenger, så kan man kun tjene opp feriepenger for 45 dager. ← gjelder det for svangerskapspenger også? altså, svangerskapspenger, ikke fødselspenger. Svangerskapspenger= pga tilrettelegging av arbeidet på arb.plassen kan ikke gjennomføres pga fare for fosteret/mor.
Gjest Varg-Menja Skrevet 8. juni 2006 #7 Skrevet 8. juni 2006 Nei, det er slutt på feriepenger for arbeidsledige. ← Det var slutt på feriepenger for arbeidsledighetstrygd, men dette blir tatt opp igjen fra 1.juli i år, som noen skrev over. Dvs at det kun gjelder de som mottar dagpenger etter denne datoen, og ikke trådstarter, som var arbeidsledig i fjor.
Lilleba Skrevet 8. juni 2006 #8 Skrevet 8. juni 2006 Ja, den forrige Høyreregjeringen fjernet feriepengene, men den nye regjeringen gjeninnfører det.....
Susan Sto Helit Skrevet 9. juni 2006 #9 Skrevet 9. juni 2006 Men jeg har da fått feriepenger av det jeg var arbeidsledig i fjor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå