Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driver med temping, og jeg har alltid sluttet å måle etter at EL er konstantert. Denne gangen tenkte jeg at jeg skulle prøve å måle i går (skulle vel hatt mensen snart, er på dag 36) og tempen var 36.8!! Vanligvis ligger den på 36.4-5 etter EL. Jeg lurer på om det er vanlig at man får høyere temp rett før mensen? Jeg tør ikke håpe på at det er en trifasisk kurve.. :sjenert: Tror nesten jeg må ta en test i dag bare for å avkrefte at jeg er gravid, slik at jeg ikke får forhåpninger. Jeg tror ikke jeg er gravid fordi jeg har hatt menssmerter i flere dager nå, og det pleier å bety at den kommer + at syklusen min ikke er helt på nett, så jeg tror nesten ikke jeg kan bli gravid uten hjelp..

Anyways.. takk for eventuelle svar ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men der tok du feil!!! :hoppe:

Gratulerer så mye!

Skrevet

Ja.. da har jeg tatt to tester og de var positive... Hmm.. dette må synke inn litt.

Skrevet

Skulle til å svare deg at den eneste gangen tempen min steg på den måten var da jeg var gravid.

Men så ble det gratulerer istedenfor! :klem:

Skrevet

gratulerer så masse.. hva er egentlig normal temp om man er gravid? driver å temper jeg også!

Skrevet

Tror ikke det finnes èn normal temp for alle som er gravid, men dersom tempraturen stiger betydelig rundt mensen, har man grunn til å tro at man er gravid (men man bør måle minst tre slike høye temperaturer, noe ikke jeg har gjort enda, og det trenger ikke å bety at man er gravid)

Skrevet

Ingen normal temp, nei. Men hvis du temper hver dag, som mange av oss gjør, så vil du se en stigning etter EL, og så kan det hende at du får en ny stigning igjen noen dager før ventet mens. Hvis denne holder seg jevnt høyere enn det du normalt har i denne delen av syklusen kan det være et tegn på at du er gravid.

Skrevet
Ingen normal temp, nei. Men hvis du temper hver dag, som mange av oss gjør, så vil du se en stigning etter EL, og så kan det hende at du får en ny stigning igjen noen dager før ventet mens. Hvis denne holder seg jevnt høyere enn det du normalt har i denne delen av syklusen kan det være et tegn på at du er gravid.

hvor mye er normalt at den stiger da?

Gjest Chiquita i.i
Skrevet
hvor mye er normalt at den stiger da?

Det varierer fra person til person.

Du må se på hva som er normalt for DEG

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...