Gå til innhold

Nissene på låven!!!

MarianneE

Anbefalte innlegg

Kjøpte serien på DVD, og mannen min og jeg vi ler oss ihjel!

Vannvittig morsom serie, og jeg har jo da Timothy Dale som favoritt (Henrik Elvestad...sluuurp) :

"Fine tryne, og feite kassaapparata, det e det æ like"

:hoho::hoho::hoho:

Noen flere som synes denne serien er bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er en kjempebra serie og virkelig en av de beste julekalenderene som noen gang er laget. Timothy Dale er favoritten min også, han sier så utrolig mye morsomt! Mitt favorittsitat er "Faen, vi var bare en Jesus fra å klare det..." :ler:

Forøvrig skal visst Espen Eckbo lage et slags talkshow med Timothy Dale som hovedperson. Det skal gå på Tv2 en gang på nyåret og jeg gleder meg skikkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha ha Kom til og enke på et annet sitat fra den godeste Timothy:

"Du får aldri vite om kjærringa er klar før du klarer og få det hvite i kjærringa" :hoho:

Synes nå han Tom Lund og er kul jeg da. Når de stemmer ut han første homsa sier han så kjekt : "Romperacere- my ass" :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes og Nissene på låven var bra....tenkte å kjøpe den på DVD...men det var utsolgt :evil: :evil:

klem fra koldbruna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nissene På Låven går på svenska kanal 5 och den är kjempebra!!!! Man får sig ett gott skratt varje gång man ser den! En annorlunda julkalender för "stora barn" ! :D Synd bara att man inte har tid att se den alla dagar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nissene på Låven var uvanlig morsomt! Timothy dale og Tom Lund var veldig bra :ler: Synd det ikke kom en oppfølger i år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja....kanskje er det like greit, Pjuska?

Jeg mener, skal du lage en oppfølger må den på en måte toppe den forgående, og det og toppe denna skal jævlig godt gjøres!

Tror faktisk det er like greit med den ene sesongen?

Men, hadde det kommet en sesong to, hadde jeg nok vært like hekta igjen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sjelden at oppfølgere er like bra som det første, det er jeg enig i MarianneE. Hadde det kommet en ny sesong med Nissene på låven i år og den bare hadde vært halvparten så bra som den i fjor, ville den antagelig vært morsom nok for det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...