Blueberry Skrevet 6. juni 2006 #1 Skrevet 6. juni 2006 (endret) Slettet Endret 27. juli 2007 av Blueberry
Holly Hobbie Skrevet 6. juni 2006 #2 Skrevet 6. juni 2006 Mannen tok den like godt foerst som sist, men det falt slik at det ble rett etter at jeg hadde vaert til utredning.
BitteLille Skrevet 6. juni 2006 #3 Skrevet 6. juni 2006 (endret) Bare å få det gjort! Vi ventet til vi kom på sykehuset, og der fikk vi beskjed at de gjorde ikke mer før de fikk svaret på de prøvene... Endret 6. juni 2006 av BitteLille
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2006 #4 Skrevet 6. juni 2006 På St. Olav så har de den regelen at de undersøker mannen først. Dette visstnok fordi det er minst inngrep. Min mann leverte sædprøve først og så hadde jeg undersøkelse, enda vi ble henvist pga mistanke om at jeg hadde endometriose. Men begge blir nok undersøkt uansett, for de skal jo finne ut hva de skal anbefale dere videre.
momo Skrevet 8. juni 2006 #5 Skrevet 8. juni 2006 Vi gikk privat, men jeg ble undersøkt først. Vi har et barn sammen og mannen er ung, sunn og trener så både jeg og legen tok det for gitt at han hadde bra sperm. Men det hadde han faktsik ikke.
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #6 Skrevet 8. juni 2006 Vi gikk privat, men jeg ble undersøkt først. Vi har et barn sammen og mannen er ung, sunn og trener så både jeg og legen tok det for gitt at han hadde bra sperm. Men det hadde han faktsik ikke. ← Jeg blir litt oppgitt av at legen tror at mannen din hadde bra sperm fordi han er ung, sunn og trener. Det har jo lite med saken og gjøre. Jeg er ung, sunn og frisk, men har egg som en 40 åring. Det er jo en grunn til at man blir utredet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå