Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Kjæresten min var på byen med en kompis og en venn av kompisen nylig, og serverte meg stolt følgende historie:

Første utestedet de var på møtte han ei jente fra hjemstedet. (Han hadde ikke sett henne på mange år og husket ikke navnet en gang...) Da kompisene ville til neste sted ble han værende for å flørte med henne. Hun antydet tydelig at hun ville ha seg noe den kvelden, var truseløs under skjørtet, og ville etterhvert være med kjæresten min hjem. Han fulgte henne tilslutt til bussen og gikk videre dit kompisene var.

Der sto de m en jentegjeng (ukjente jenter..), og da kompisene gikk ble typen min stående og prate m ei av jentene alene til det stengte. Hun hadde før de andre gutta gikk gitt tydelig beskjed om at hun likte typen min godt, og hun var visstnok veldig vakker.

Kjæresten min er så utrolig god og snill, og vi har det så flott sammen. Er det mulig at han ikke forstår at dette er å tråkke over grensen ??? For det er jo det… ? Eller er det jeg som overreagerer?

Har ikke sagt noe til ham om dette ennå.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Han snakket med to jenter og gikk hjem til deg? Eller er det noe jeg ikke fikk med meg i innlegget ditt? Hvilken grense er det han har tråkket over?

Gjest Gjest
Skrevet

Han gikk ikke hjem til meg nei.. Poenget var vel bare at han ble værende alene på utesteder for å flørte etter at gutta hadde gått hjem. men det er kanskje ingen big deal

Gjest Gjest
Skrevet

Hører forresten med at han er på byen hver helg, er 35 år, og framla dette til meg som at denne kvelden var spesielt vellyket

Skrevet

Jeg forstår det som at det var en venn av han som fortalte deg dette?

Hadde jeg vært deg ville jeg tatt det opp med han, men sagt noe vagt som at du har hørt at snakket med noen jenter. Hvis han ikke sier det du venter å høre, at han benekter det som skjedde, så kan det være et tegn på at han vet han har gjort noe galt.

Men det kan jo også være at dette var en helt uskyldige samtaler fra hans side, og du vet jo ikke om han gikk over streken.

Det er også viktig i et forhold å bli enige om hva som er akseptabelt og ikke. Hvor går grensen? Er det ikke greit at han flørter eller snakker lenge alene med jenter på byen må du fortelle han at du føler det slik.

Gjest Gjest
Skrevet

Han fortalte meg det selv. Var veldig stolt over at han hadde brukt kvelden sammen m to vakre jenter som ville ha ham (møtte kompisene ute, og så dem ca 15 min ila hele kvelden)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg synes vel det er mer rart at han er 35 år, her kjæreste, og fortsatt flyr på byen hver eneste helg...

Gjest BagLady
Skrevet
Jeg synes vel det er mer rart at han er 35 år, her kjæreste, og fortsatt flyr på byen hver eneste helg...

:Nikke:

Jeg vil tro at han syntes kvelden var vellykket fordi han fikk så mye oppmerksomhet fra vakre jenter. Det er ikke dermed sagt at han har gått over streken.

Men han virker rimelig overfladisk og barnslig hvis han i alder av 35 år synes dette er en vellykket kveld. Og hvorfor går dere ikke på byen sammen?

Skrevet

Kanskje han er veldig usikker på seg selv, og derfor synes at det er bra å få oppmerksomhet fra andre jenter som synes han er tiltrekkende. For å få en bekreftelse på seg selv liksom.

Jeg også synes det er rart at han er såpass gammel og går på byen hver helg, spesielt når han har kjæreste.

Gjest *Snart medlem*
Skrevet
Han fortalte meg det selv. Var veldig stolt over at han hadde brukt kvelden sammen m to vakre jenter som ville ha ham (møtte kompisene ute, og så dem ca 15 min ila hele kvelden)

Han har jo ikke gått over noen strek mht utroskap hvis det han forteller er sant, men det er veldig respektløst overfor deg å skryte over at han har draget og at det var to damer som ville ha ham med seg hjem.

Jeg hadde også en slik kjæreste en gang som alltid skulle skryte av jenter som forsøkte å sjekke ham opp, i tillegg til at han alltid måtte fortelle at han hadde sett den lekre damen i byen. Han mente selv at det var greit at han sa sånt så lenge han ikke var utro, men jeg mente at det var utrolig unødvendig av ham å fortelle slike historier.

Gjest Gjest
Skrevet

Han var ærlig og fortalte deg sannheten. Og han hadde fått oppmerksomhet fra to flotte damer. Noe som gav han økt selvtillit og han var bare gla for hele opplevelsen. Flørting foregår på mange plan, og det kan jo virke som om dette var en av de uskyldige.

Jeg tror jeg hadde valgt å se det positive i denne historien jeg, at han fortalte meg det og var ærlig. Og at han faktisk ikke gjorde noe galt, tråkket over streken eller var utro.

Hvis man ikke kan tolerere såpass i et forhold så tror jeg det kan bli vanskelig å få til et langsiktig forhold.

Gjest Thalassa
Skrevet

kanskje han prøvde å gjøre deg sjalu?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg leser innlegget ditt som at problemet ligger ikke i at han snakker med jenter, men at han hele tiden prioriterer å bli værende igjen for å flørte mens vennene han er ute sammen med går videre. Når dette gjentar seg gang på gang viser det helt klart et mønster. Han er ikke ute på byn for å være sammen med kameratene sine, men for å flørte med jenter.

Jeg hadde selv en kjæreste en gang som var slik. 40 år og hele poenget med å gå ut på byn var å få bekreftelse fra andre jenter.

Helt pyton og er kjempeglad for at vi ikke er sammen den dag i dag.

Er en utrolig nedverdigende følelse å vite at kjæresten din er ute (enten du er sammen med han eller ei...) etter å få snakke med andre jenter. Min var aldri utro, ikke som jeg vet om og ikke som jeg tror, og det er sikkert ikke din heller. Men den følelsen jeg hadde den gang øsnker jeg aldri å få igjen......

Gjest Gjest
Skrevet

Han er 35 år, har dame (samboer?) og er ute på byen hver helg....

Ja da burde det begynne å ringe en bjelle eller to ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...