Gå til innhold

Vekkerklokker

Anbefalte innlegg

Gjest Kardemomme
Skrevet

Hvor mange vekkerklokker trenger du om morgenen?

Jeg trenger 2, noen ganger 3 :sjenert:

Før var jeg lett å vekke, med årene har jeg bare satt mer og mer pris på å sove mye og lenge ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

På vanlige dager har jeg en, men hvis jeg skal noe veldig viktig får jeg venninner som begynner grytidlig på jobb til å ringe meg 2 ganger

Gjest splæsj
Skrevet

Jeg klarer meg med mobilen.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har 3 vekkerklokker. Først ringer mobilen min, den kan jeg "slumre med", så ringer en annen vekkerklokke som står slik at jeg må stå opp for å skru den av.Dersom jeg ikke våkner av den har jeg en vekkerklokke ute i gangen(ved siden av soverommet mitt) som bråker noe aldeles forferdelig, så da bare MÅ jeg stå opp :sjenert:

Gjest Chantal
Skrevet

To stående i hver sin ende av rommet. :rodme:

Gjest King James
Skrevet

mobilen. Men som regel vokner jeg før den ringer. Og den lyden er grussom. Men mobilen er alt jeg trenger

Skrevet

Det holder med én.

Gjest d'Arc
Skrevet

Jeg har èn vekkerklokke, og den står på kommoden min langt fra senga, slik at jeg må stå opp for å skru den av.

Skrevet

Mobilen holder som regel, er det noe viktig må sambo også stille inn sin - han begynner seinere på jobb enn meg.

Gjest Miloine
Skrevet
Jeg har 3 vekkerklokker. Først ringer mobilen min, den kan jeg "slumre med", så ringer en annen vekkerklokke som står slik at jeg må stå opp for å skru den av.Dersom jeg ikke våkner av den har jeg en vekkerklokke ute i gangen(ved siden av soverommet mitt) som bråker noe aldeles forferdelig, så da bare MÅ jeg stå opp  :sjenert:

:klø: Dette kunne jo jeg ha skrevet! Det var ihvertfall sånn før jeg ble samboer :ler: Nå holder det med samboer, og 2 vekkerklokker!

:overrasket: Hm, det ble jo 3 vekke"klokker" alikevel jo :sjenert:

Som regel holder det med at samboer vekker meg, for jeg står som regel opp sammen med han om morgenen, klokkene er bare en sikkerhet i tilfelle jeg ikke gjør det :)

Gjest BagLady
Skrevet

For meg holder det med mobilen, selv om den av og til kan være fin å slumre med :sjenert:

Kjæresten derimot, kan prestere å skru av klokka, gjemme den under dyna og sove videre som absolutt ingenting har skjedd. Og påstår entusiastisk at klokka aldri ringte :legrine:

Skrevet

Det holder i massevis med en. Bruker som regel mobilen, og er stort sett våken når klokka ringer.

Skrevet
Kjæresten derimot, kan prestere å skru av klokka, gjemme den under dyna og sove videre som absolutt ingenting har skjedd. Og påstår entusiastisk at klokka aldri ringte :legrine:

Fantastisk! :hoho::legrine:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har 4 vekkerklokker. Først ringer mobilen, 5 min senere ringer hustelefonen, 5 min senere ringer klokkeradioen. Og 5 min etter alt dette begynner pc'en å spille Dimmu Borgir på full guffe. Dersom jeg skal noe viktig, har jeg avtale med søstra mi som bor i naboleiligheten i tillegg. Da låser hun seg inn og drar meg ut av senga dersom jeg ikke har ringt henne og bekreftet at jeg er våken innen et avtalt tidspunkt. Jeg er utrolig vanskelig å få ut av senga, så det har hendt flere ganger at jeg har vekket alle naboene med vekkeklokkene mine uten at jeg har registrert noe selv.

Skulle ønske det fantes en slags vekkeklokke som fikk senga til å riste og hoppe opp og ned. Da skulle til og med jeg klart å stå opp.

Skrevet

Jeg trenger bare en og jeg våkner på sekundet den begynner å ringe. Jeg bruker enten mobilen min som vekkeklokke eller så bruker jeg en mp3-vekkeklokke på pc'en som spiller en valgfri sang når jeg vil bli vekket.

Glemmer jeg å sette på vekkeklokken eller har jeg glemt å sette på lyden på mobilen slik at alarmen kommer til å bli lydløs, så våkner jeg alltid rett før den ringer, uansett om vekkeklokken er satt til "vanlig tid" eller en tid jeg ikke pleier å stå opp. Så snålt akkurat det der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...