Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2006 #1 Del Skrevet 6. juni 2006 Ikke for å skremme noen, men har du bestilt reise der tidligere iår så les http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=118691 og sjekk utskriften på kredittkortet ditt kjedelig når sånt skjer! jeg bruker aldri visadelen på mitt bankkort, har heller et eget kredittkort som ikke er tilknyttet noen bankkonto. På denne måten vil aldri bankkontoen min "tappes", og skulle kortet mitt misbrukes så slipper jeg å bytte bankkonto osv. Da vil jeg bare få et nytt kredittkort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. juni 2006 #2 Del Skrevet 6. juni 2006 Ååå Jeg har vært på to turer til utlandet hittil i år, der jeg har bestilt hotell gjennom denne nettsiden! (Det er ofte det billigste alternativet, har jeg funnet ut). Jeg regner med jeg får høre det (fra banken el.l.) dersom min konto er blitt sperret..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyInRed Skrevet 6. juni 2006 #3 Del Skrevet 6. juni 2006 Ååå Jeg har vært på to turer til utlandet hittil i år, der jeg har bestilt hotell gjennom denne nettsiden! (Det er ofte det billigste alternativet, har jeg funnet ut). Jeg regner med jeg får høre det (fra banken el.l.) dersom min konto er blitt sperret..? ← Man har ikke funnet tegn til misbruk enda, var en PC med kredittkort nr som lå i en BIL som ble stjålet. SÅ man trenger ikke engste seg. Men vær på vakt, og sjekk kontoutskriften din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilde Skrevet 6. juni 2006 #4 Del Skrevet 6. juni 2006 Det gjaldt bestillinger i 2002-2004 stod det en annen dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå