Gå til innhold

Hotels.com

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Ikke for å skremme noen, men har du bestilt reise der tidligere iår så les http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=118691

og sjekk utskriften på kredittkortet ditt

kjedelig når sånt skjer!

jeg bruker aldri visadelen på mitt bankkort, har heller et eget kredittkort som ikke er tilknyttet noen bankkonto. På denne måten vil aldri bankkontoen min "tappes", og skulle kortet mitt misbrukes så slipper jeg å bytte bankkonto osv. Da vil jeg bare få et nytt kredittkort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

:overrasket: Ååå

Jeg har vært på to turer til utlandet hittil i år, der jeg har bestilt hotell gjennom denne nettsiden! (Det er ofte det billigste alternativet, har jeg funnet ut).

Jeg regner med jeg får høre det (fra banken el.l.) dersom min konto er blitt sperret..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Ååå

Jeg har vært på to turer til utlandet hittil i år, der jeg har bestilt hotell gjennom denne nettsiden! (Det er ofte det billigste alternativet, har jeg funnet ut).

Jeg regner med jeg får høre det (fra banken el.l.) dersom min konto er blitt sperret..?

Man har ikke funnet tegn til misbruk enda, var en PC med kredittkort nr som lå i en BIL som ble stjålet. SÅ man trenger ikke engste seg. Men vær på vakt, og sjekk kontoutskriften din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...