Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2006 #1 Del Skrevet 6. juni 2006 Har skjønt at jeg bør kjøpe en vippetang. Har du anbefalinger til hvilken type jeg bør kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Very Victoria Skrevet 6. juni 2006 #2 Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg har kjøpt min på BodyShop, veldig god. Har også en fra Depend kjøpt på Parfymelle/Estetique. Det er ikke så stor forskjell på dem, det viktigste er at det er lett å bytte gummilisten og at håndtaket er godt så du ikke glipper den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 6. juni 2006 #3 Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg er veldig fornøyd med vippetangen fra Shiseido. Koster litt, men det er den eneste som har funket skikkelig på meg. Refill av gummilister fås kjøpt separat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiolen Skrevet 7. juni 2006 #4 Del Skrevet 7. juni 2006 Skriver under på den fra Body Shop! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 7. juni 2006 #5 Del Skrevet 7. juni 2006 Kjøpte en som kan varmes opp hos ModelCo. Den varmes opp til ca 37C og så dytter man vippene oppover. Synes det funker bedre enn en vanlig, kald vippetang, selv om jeg kløner litt med den. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dolly* Skrevet 8. juni 2006 #6 Del Skrevet 8. juni 2006 Bruker nå ikke vippetang så mye lenger, men ellers har jeg en fra H&M som jeg synes er ganske grei. Ellers er det en vippetang fra Shu Uemura, som heter Eyelash Curler som visstnok er veldig bra. Men den fås ikke her i Norge såvidt jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cosmic Girl Skrevet 8. juni 2006 #7 Del Skrevet 8. juni 2006 Moren til en venninne av meg brukte vippetang hver dag, inntil vippene en dag bare ble "kuttet over" da hun brukte vippetangen. Derfor har jeg ikke turt å bruke en, men jeg ser absolutt behovet. Har veldig lange øyevipper, men de står til alle sider. Hadde vært kjekt å få samlet dem. Lurer på om hvordan man går fram når man bruker vippetang. Bøyer man først vippene, og tar deretter på maskara. Eller finnes det noe man bør ta på før man bruker vippetangen for å beskytte vippene? tips tips tips tips = Kjempefint!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #8 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg har brukt vippetang stort sett hver dag siden jeg var 12 år. Er nå 36 og har aldri merket noe på vippene Jeg har en fra Tana som er kjøpt på Vita, og bytter gummi på den regelmessig. Dette merker du når må gjøres da det ofte blir en "rift" i den over lengre tids bruk. Du bruker vippetangen før du tar på mascara! Sett den helt inn til øyelokket og vipp oppover. Pass så du ikke får med huden, for det kan gjøre veldig vondt Jeg bruker en balsam om natten (også fra Tana) som pleier vippene. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dolly* Skrevet 8. juni 2006 #9 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg har ganske lange og bøyde vipper fra naturens side, så jeg bruker bare vippetangen en gang helt innerst. Men har lest at man kan ta vippetangen innerst mot øynene, så på midten og deretter ytterst. Vanskelig å forklare men du forstår sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå