Gjest Vanilla 77 Skrevet 6. juni 2006 #1 Skrevet 6. juni 2006 Jeg og typen hadde sex i går og han brukte et lite vibrerende "egg" med "ører" inni meg. Da han trakk den ut og beg. penetrere ble han full av blod... Viste seg at jeg blødde fra skjeden. Som ved mestrasjonen. Ganske kraftig noen minutter og så ga det seg... Har jeg bare fått en ufarlig rift etter leketøyet? eller bør jeg gå og få det sjekket. Ble litt skremt selv om det ikke gjorde noe vondt...
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2006 #2 Skrevet 6. juni 2006 Må visst logge meg ut for denne. Det samme skjedde oss også, dog ved vanlig penetrering (uten egg). Hun begynte å blø (jeg er gutten), uten å ane hva som var feil. Det viste seg at det var chlamydia. Hun hadde ikke merket noenting, mens jeg hadde hatt mine mistanker ettersom det hadde svidd litt ved urinlating, etter å ha møtt henne. Vi hadde sex endel ganger før det ga utslag i blod.
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2006 #3 Skrevet 6. juni 2006 Jojo, men nå kan dette være en helt vanlig, liten og ufarlig rift i skjeden også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå