Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2006 #1 Skrevet 6. juni 2006 Er første gang jeg skal få utbetalt fra Aetat, så jeg lurer på om noen vet når pengene kommer. Jeg har levert meldekort lørdag. Når kan jeg forvente å få de inn på konto?
Gjest Gjest_nora_* Skrevet 6. juni 2006 #2 Skrevet 6. juni 2006 hvordan leverte du da? på nettet? hvis du leverte på nett kommer de enten i dag eller imorgen, normalt, men nå var det helligdag i dag så kan hende torsdag. hvis du leverte i posten så tar det lengre tid.
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2006 #3 Skrevet 6. juni 2006 Jeg leverte på nettet. Er ingen krise jeg bare lurte på gangen i det. Så det betyr et par dager etter man har levert som regel da med høyde for helg og helligdager. Takk for svar
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2006 #4 Skrevet 6. juni 2006 joda det går kjapt med nettet. ( og jeg mente jo selvfølgelig helligdag i går, uten at det var noen krise egentlig )
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 7. juni 2006 #6 Skrevet 7. juni 2006 Ja jeg fikk de da inn i dag. På min lønnslip står der også at attføring er skattefritt to perioder i juni. De trekkfrie ukene er 22-23 24-25 eller 23-24 og 25-26 avhengig av hvilken dag du har som meldekortdagen din. Til dere som har lurt på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå