Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal føde i september, og for å ha noe behagelig og litt "fresht" å ha på meg på sykehuset er jeg på jakt etter en litt ordentlig kosedress med bredt strikk i livet. Har funnet en kjempefin en på salg hos Victoria's Secret, men er litt usikker på størrelsen. Har bestilt undertøy derfra før, og det passet helt fint, men har altså aldri bestilt klær. Er en str. 40 til vanlig, vil det si at jeg skal gå for en størrelse 12 hos VS? Noen som har erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Gjest allium
Skrevet

Nå sjekket jeg VS "kosebuksen" min, og det er en størrelse L. Jeg er også vanligvis 40, av og til 42. Og så er jeg 1.79 høy, så jeg bestilte en modell som kom i lang benlengde. Det var en vits... den er ikke spesielt lang.

Skrevet

Jeg har xs i min "kosedress" fra VS. Jeg er vanligvis en mellomting mellom XS og S (eller 34-36), men denne er faktisk en del for stor for meg. Jeg ville kjøpt en størrelse mindre enn hva du vanligvis bruker.

Skrevet
Dårlig kvaliteeeeeet!

Er det?

Skrevet
Jeg ville kjøpt en størrelse mindre enn hva du vanligvis bruker.

Tror kanskje ikke det er så lurt i og med at hun skal bruke den rett etter fødsel...de fleste er vel fortsatt i sånn 4-5mnd på vei fasong i noen uker...særlig på barsel om den skal brukes der.

Skrevet

Jeg har undertøy derfra jeg syns er dårlig kvalitet.

Ei amerikansk venninde shoppet endel fra VS (klær) hun sa også at kvaliteten ikke kunne sammenliknes med andre butikker på samme og litt høyere pris nivå..det var visst ganske dårlig sa hun...

Skrevet

OK, virker kanskje ikke som folk er så veeeldig fornøyde med hverken kvalitet eller størrelser fra VS, så jeg tror jeg dropper det. Ser av en tråd lenger ned her at de har fått inn noen fine kosedresser på Vero Moda, så jeg får vel ta meg en tur dit...

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg må si meg uenig med de andre som har svart i tråden.

Victoria Secrets har vært en av mine favoritt butikker i flere år.

Jeg har masse klær der i fra. Alt fra undertøy, nattklær til fine kjoler. Jeg har plagg fra VS som jeg går i daglig og som er opp til 5- 6 år gamle og de er som nye. De har fortsatt formen og er like fin i fargen. Jeg synes det er veldig god kvalitet.

Ellers så synes jeg at nattøy og kosedresser er store i størrelsen, mens kjoler er som regel er litt liten i størrelsen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...