Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2006 #1 Skrevet 6. juni 2006 Hva med litt hjernetrimm på "djevelens dag" 666 ? 1En båt har en kapasitet på 52 mennesker. Når nr. 52 går ombord, begynner båten å synke. Hvorfor? 2Hva er det som skjer med rundt 35 personer i verden pr. dag og som kun kan hende dem en gang i livet? 3En mann bor i et hus og han har sin jobb i huset. Hver eneste natt må mannen sove med lyset på for å unngå katastrofe. Men en natt blir han lei av å sove med lyset på, så han slukker det. Neste morgen, når han leser avisen, bestemmer han seg for å fratre sin stilling. Hvor bodde mannen og hva var hans yrke? 4Bruk tallene 1, 2, 3, 4, 5 og 6 bare én gang hver for å løse denne matematiske oppgaven. ? ? x ? = ? ? ? 5Lett som en fjær og inneholder ingen ting. Likevel kan selv ikke den sterkeste mann holde den i mer enn et knapt minutt. Hva snakker vi om her Vel, det er bare å prøve, den som svarer riktig får en blomst og en pærebrus
Gjest |H| Skrevet 6. juni 2006 #3 Skrevet 6. juni 2006 nr.1 Båten er en ubåt nr.2 De fyller 100 år nr.3 Mannen jobbet i et fyrtårn, og bodde der. nr.4 54 x 3 = 162 nr.5 Luften
Gjest Miloine Skrevet 6. juni 2006 #4 Skrevet 6. juni 2006 flinka Jeg visste deg jeg også Helt sant, har hørt dem før da, men på siste spørsmål ville jeg ha svart pusten og ikke luften Jeg vil også ha en premie! Kan jeg få stilken av blomsten din og en slurk av pærebruspremien din IHI ?
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2006 #5 Skrevet 6. juni 2006 nr.1 Båten er en ubåt nr.2 De fyller 100 år nr.3 Mannen jobbet i et fyrtårn, og bodde der. nr.4 54 x 3 = 162 nr.5 Luften ← Dette var riktig, men pusten er mer korekt. Her er premien del det gjerne med brukeren over meg da hun sa pusten
Gjest |H| Skrevet 6. juni 2006 #6 Skrevet 6. juni 2006 Jeg vil også ha en premie! Kan jeg få stilken av blomsten din og en slurk av pærebruspremien din IHI ? ← Såklart! du skal få hele pærebrusen du, har akkurat drukket iste, så jeg er ikke tørst!
Gjest Miloine Skrevet 7. juni 2006 #7 Skrevet 7. juni 2006 Såklart! du skal få hele pærebrusen du, har akkurat drukket iste, så jeg er ikke tørst! ← du er snill du! Koser meg med en
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå