Gjest Rudolf Skrevet 6. juni 2006 #1 Skrevet 6. juni 2006 Hei, Hva er grensen på hvor mange kilometer en bil kan kjøre? På forhånd, takk for svar.
Malama Skrevet 6. juni 2006 #2 Skrevet 6. juni 2006 Ehh... til den faller fra hverandre?`Avhenger av hvor flink du er med vedlikehold, hvilken type det er, og hvor villig du er til å bytte deler (som f.eks motor) og likevel si det er "samme bilen". Om du tenker på hvor langt den kan kjøre hvert år sånn i forhold til forsikringen, så avhenger det rett og slett av hva du har avtalt med forsikringssekslapet ditt, og det kan justeres. (og om du mener hvor fort, så er det selvsagt fartsgrensa som avgjør lovligheten i alle fall)
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 6. juni 2006 #3 Skrevet 6. juni 2006 takk for svar, men jeg mener ikke hvor fort den kan kjøre eller hvor langt den kan kjøre hvert år i forhold til forsikringen, men jeg lurer rett og slett på grensen. Hva er grensen på hvor mange kilometer en bil kan kjøre?? Altså, hvor mange kilometer kan en bil kjøre helt til den stopper?
Malama Skrevet 6. juni 2006 #4 Skrevet 6. juni 2006 Langt. Og det finnes ikke en bestemt grense for alle bilder, det er individuelt, så det kan nok ingen svare deg på. Og som jeg sa, det avhenger av hvor godt vedlikeholdt den er, og bytte av slitedeler.
Gjest Varg-Menja Skrevet 6. juni 2006 #5 Skrevet 6. juni 2006 (endret) Hva er grensen på hvor mange kilometer en bil kan kjøre?? Altså, hvor mange kilometer kan en bil kjøre helt til den stopper? ← Det varierer veldig, en skikkelig dårlig bil kan være kasseringsklar før den har 100.000 km, mens en slitesterk og solid bil kan gå opp mot en million. Men begge ytterpunktene er vel ca like sjeldne. Vanligvis regner man med at en bil går mellom 200 - 500.000 km, varierer med merke, modell, motor og årsmodell. Og jo flinkere man er til å følge opp service, vedlikehold og bytte slitedeler, jo større er sjansen for at motoren lever lenger. Endret 6. juni 2006 av Varg-Menja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå