Vesla Skrevet 12. desember 2002 #1 Del Skrevet 12. desember 2002 Jeg skal sende en gave til en barnedåp, og lurer på hva man skriver på kortet? Skal det skrives til foreldrene eller til barnet og hva er vanlig å skrive inne i kortet? Håper på svar, da jeg er litt blank på dette området. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 12. desember 2002 #2 Del Skrevet 12. desember 2002 Hva med å stile kortet til Dåpsbarnet m/foreldre. De beste ønsker for dagen og fremdtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Forup Skrevet 12. desember 2002 #3 Del Skrevet 12. desember 2002 heisan jeg ville helt klart stile korte til barnet, alle mine dåbs kort og mine ungers er personlige med en ekstra hilsen til forældre, siden kan du jo skriv hvad du føler for at skriv, kommer jo lidt an på om det er til familie eller venner, lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 13. desember 2002 #4 Del Skrevet 13. desember 2002 Mest vanlig er vel å skrive Til dåpsbarnet med foreldre. som f.eks Til lykke med dåpsdagen og fremtiden! klem fra koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vesla Skrevet 13. desember 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 13. desember 2002 Tusen takk for raske svar. Naa er kortet skrevet og gaven sendt:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå