Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er vanlig pris på Zara klær? Med tanke på bukser, gensere, topper og skjørt/kjole? Er i utlandet så er litt nysgjerrig på om prisene er noe like.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

De har samme priser som hos HM.

Skrevet

Hvis du går inn på sidene dems og ser på showroom så får du en pekepin der.

Skrevet

Jeg syns Zara har en del klær billigere, noe i samme prisklasse som HM, og en del dyrere og mer "eksklusivt"

De billigste klærne er de plaggene som fins i maaaaange farger. F.eks tynne gensre og slikt til 10 euro. Buksene i ungdomsavdelingen pleier heller ikke være så dyre (ca 300 NOK?).

De dyreste klærne fins i dameavdelingen, og er ofte i stoffer av bedre kvalitet.

Gjest allium
Skrevet

Enig med Majka.

Jeg har en nydelig dressbukse som er kjøpt i København for ca. 600 danske kroner. Og så har jeg en stabel singleter i forskjellige farger, ca 6 Euro i Spania.

Det er forresten ikke noe å si på kvaliteten på singletene heller.

Gjest LilSweetie
Skrevet

De har veldig forskjellige priser der, fra veldig billig (8 euro for en singlet) til endel dyrere (90 euro for en kjole). Så du kan finne noe uansett hvor mye penger du kan/vil bruke :)

Skrevet (endret)
Hvis du går inn på sidene dems og ser på showroom så får du en pekepin der.

Jeg var inne på hjemmesiden men gikk aldri inn på showroom. takk for tipset! :klem:

Endret av monique
Gjest Tudeliduu
Skrevet

Det stemmer ikke at det er samme priser på H&M, de er ganske så mye dyrere. Det er riktig at de har visse basisplagg til 8 eller 10 euro, men det meste koster mye mer. For et skjørt må du nok opp i 500 kroner, jakke 700 + og de fleste veskene koster rundt 1000 kroner.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg kjøpte akkurat en tynnstrikket genser med v-hals på Zara til 25 euro, og en linbluse i tunikamodell med perlebroderi til 50 euro. Jeg så også på noen dressbukser, og de lå på rundt 70 euro.

Skrevet

Er det noen som vet når Zara åpner, forresten? Jeg vet at de skal åpne i år, men når? Blir lei av å vente....! :sur:

Gjest Gjest
Skrevet

Har de noen klær à la ungdomsavdelingen på H&M (Divided etc.) på Zara, eller er det mer damete?

Gjest LilSweetie
Skrevet

Butikkene deres er vanligvis veldig store, så de har mye forskjellig. De har avdelinger beregnet på litt forskjellige aldersgrupper, men jeg synes uansett det er mer elegant enn HM

Skrevet
Har de noen klær à la ungdomsavdelingen på H&M (Divided etc.) på Zara, eller er det mer damete?

Ja, de har et eget ungdomsmerke som heter TRF.

Jeg mener at klærne på Zara kan sammelignes med H&M-priser. Jeg har vært på flere Zara-butikker i Spania.

Jeg har kjøpt kåpe til 800, genser til 80.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...