Gjest Kardemomme Skrevet 6. juni 2006 #1 Skrevet 6. juni 2006 Jeg bare MÅ ha Toffykjeks hver dag, synes det ER så godt Ellers er jeg veldig glad i salt lakris, trenger en liten "dose" for dagen. (rart at jeg ikke veier 300 kg, takk gud for sats) Er det noe du har dilla på?
Gjest Thalassa Skrevet 6. juni 2006 #2 Skrevet 6. juni 2006 grove knekkebrød med ost og paprika og aromat faktisk ...
Gjest Miloine Skrevet 6. juni 2006 #7 Skrevet 6. juni 2006 (endret) Salt lakris, kaffe om morgenen, medisinen min, en dusj om morgenen, og bensin på bilen og KG kanskje Endret 6. juni 2006 av Miloine
Gjest Mireya Skrevet 6. juni 2006 #8 Skrevet 6. juni 2006 VANN! Ellers er jeg veldig fleksibel i matveien.
Cuba Skrevet 6. juni 2006 #16 Skrevet 6. juni 2006 Ehm.. Vann.. mat.. Kommer ikke på noe spesielt jeg MÅ ha hver dag. Men det bør ikke gå mange dagene uten noe søtt i allefall! Lakris er et must!!
Yme Skrevet 6. juni 2006 #19 Skrevet 6. juni 2006 Havregryn med rosiner og cottage cheese! Det smaker smerte, men fytterakkærn så bra start på dagen man får!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå