Gå til innhold

Hva slags blodtype har du?

Hva slags blodtype har du?  

1. 1. Hva slags blodtype har du?

• B rhesus -
      2
    • AB rhesus -
      2
    • AB rhesus +
      3
    • A rhesus -
      6
    • A rhesus +
      8
    • O rhesus +
      6
    • B rhesus +
      1
    • O rhesus -
      2

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Man kan lure på mye rart og jeg lurer på hva slags blodtype du har! :lol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har B-. 8 % av befolkningen har den. Kanskje din lille spørreundersøkelse vil vise det samme. :blunke:

Skrevet

Jeg er AB+, så vidt jeg husker har 4% av befolkningen AB.

Er det forresten vanlig å vite hvilken blodtype man har? Jeg visste det ikke før jeg ble gravid, jeg. Vet heller ikke hva datteren min har... hmmm...

Skrevet

Hei !

Jeg har AB-, og kan få blod fra alle RH- tror jeg.Jeg fikk vite blodtypen da jeg ble blodgiver for 10 år siden, men var det ikke så lenge. Tenkte at jeg skulle melde meg igjen etter at babyen er komt til verden

Fish 34+4

:D

Skrevet

Jeg greide å stemme feil, jeg da. Stemte B-, men jeg har B+. Egentlig så har ikke rhesus faktoren noe med blodtypen å gjøre da...

Skrevet

hei jeg er A reh neg med meget to sjældne under typer så jeg må gå med kort på mig i tilfelde jeg tænger blod...

blodtype er A B AB og O + og - er faktor siden er der undertyper også men det er en større avhandlig hvis det skal forklares :D

Skrevet

hei. jeg har blodtype 0 og rhesusfaktor - :kul: er gravid i uke 16 med mitt tredje barn :briller: ønsker alle som er gravid, lykke til!!!

Skrevet

A Rhesus + her også.

:D Koldbruna

Skrevet

Jeg er AB+

Jeg husker at vi testet blodprøvene i biologien i videregående. Tror det var snakk om at det skulle bli slutt på å gjøre det, grunnet alskens smittefarer gjennom blod...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...