Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på hva det ca koster for å sette på negler? varer det lenge? og blir det bra resultat?`

Videoannonse
Annonse
Skrevet

satt på for et par år siden.. 3 kanskje. da kosta det mye. 1300 tror jeg jeg betalte koster absolutt ikke så mye nå tror jeg.. å det sitter jo en stund men som regel så er vi flinke til å pelle på sånn vi som i utgangspuktet har korte negler;) men den negle kit pakka du får kjøpt på H&M syns jeg er god. kan sitte lenge om du gjør det nøye. sånn tupp/tipper bare.. å så følger d med fil, lim å en spray å en sånn blank ting du skal lakke på. de sitter bra så klipper du de bare ned til den lengden du vil ha;)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har betalt mellom 500 og 700

Gjest Dallandra
Skrevet

Det koster ca 5-800, neglene bør "fylles på" hver ca 4 uke, iallfall hvis du skal fortsette å ha kunstige negler. Hvis den som legger neglene er flink er det problemfritt å gå med neglene lenge, da kan de holde til din negl har vokst fram under omtrent (du må selvfølgelig file dem ned på lengden etterhvert). Hvis den som legger negler for deg ikke er så flink, kan du oppleve at de løsner langs kanten. Da går det an å lime den fast men dette er bare en nødløsning og du må få fjernet neglen ganske fort (ila noen dager eller noe sånt). Ellers kan du gå med dem halvløsnet, ettehvert vil de henge seg fast og rives opp og au au.

Pent, men dyrt og ikke vedlikeholdsfritt.

Skrevet

Etter at jeg fjernet mine, som bare holdt seg på i ca en uke før de løsna, så var mine egne negler så ødelagte at det har tatt meg 4 mnd å kunne spare ut mine egne negler lange og sterke. Mulig jeg bare har vært uheldig.

Gjest lilletroll
Skrevet

Jeg kjøper et sånn "gjør det selv" sett med tipper, lim, gele osv på Parfymelle. Koster vel ca 300 og varer til mange ganger. Med litt trening blir det like bra som på salong.

Skrevet

Vanlig pris er vel fra 500 og oppover, men i går så jeg et skilt som reklamerte med en pris på 450 kroner for falske negler i Kristiansand.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...