Titti72 Skrevet 6. juni 2006 #3 Skrevet 6. juni 2006 Jeg fikk den tomat/ketshup sangen på hjernen for noen år siden. Utrolig irriterende for jeg nynnet og sang på den over alt ende jeg faktisk hatet den...
Malou Skrevet 6. juni 2006 #6 Skrevet 6. juni 2006 Jeg får ofte sanger på hjernen. Typisk sanger som blir spilt mye på radioen som jeg hører på når jeg kjører til og fra jobb. Den siste sangen jeg hadde på hjernen som virkelig holdt på å drive meg til vanvidd var "Rich Girl" med Gwen Stefani. Fortsatt bytter jeg kanal hvis den sangen spilles, noe som heldigvis ikke skjer så ofte lenger.
Gjest Gjesta Skrevet 6. juni 2006 #7 Skrevet 6. juni 2006 Vi lærte enn sang på barneskolen som var så traurig og trist at jeg ble i dårlig humør hver gang vi måtte synge den. Og det er selvsagt den ene sangen som har festet seg hos meg hele livet. Jeg husker takk og lov ikke teksten lenger, bare melodien. Det var ett eller annet om ei fattig Anna fra Seljord og ei lue som råtnet. Festlig sang.
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2006 #9 Skrevet 6. juni 2006 Aaaaargh! Tuuuuuuusen takk ... ← Vel bekomme!
Gjest -eline- Skrevet 6. juni 2006 #10 Skrevet 6. juni 2006 Denne Denne postet en kompis på IRC-kanalen jeg sitter på... Den har pinnadø sittet i hodet mitt i nesten en uke nå! ...videoen er dog så dårlig at den nesten er morsom
Malou Skrevet 6. juni 2006 #11 Skrevet 6. juni 2006 Denne Denne postet en kompis på IRC-kanalen jeg sitter på... Den har pinnadø sittet i hodet mitt i nesten en uke nå! ...videoen er dog så dårlig at den nesten er morsom ← Også for en fantastisk heftig sang da! Den skal jeg IKKE høre mer på for å si det sånn... Jag kjender en bot...
Gjest |H| Skrevet 6. juni 2006 #12 Skrevet 6. juni 2006 Også for en fantastisk heftig sang da! Den skal jeg IKKE høre mer på for å si det sånn... Jag kjender en bot... ← , har selv nettopp oppdaget den sangen. og min kjære går å synger på den heeeeele tiden!
yvoesp Skrevet 6. juni 2006 #13 Skrevet 6. juni 2006 JA Som oftest sanger jeg egentlig ikke liker i utgangspunktet..........
Gjest Bøllefrøet Skrevet 6. juni 2006 #14 Skrevet 6. juni 2006 Denne Denne postet en kompis på IRC-kanalen jeg sitter på... Den har pinnadø sittet i hodet mitt i nesten en uke nå! ...videoen er dog så dårlig at den nesten er morsom ← Uff, den er grusom.. Var på en fest i helga og de spillte den sikker 10 ganger
Samantha Skrevet 7. juni 2006 #15 Skrevet 7. juni 2006 Denne Denne postet en kompis på IRC-kanalen jeg sitter på... Den har pinnadø sittet i hodet mitt i nesten en uke nå! ...videoen er dog så dårlig at den nesten er morsom ← Gikk faktisk innpå denne tråden for å skrive at eg har den sangen konstant på hjerna. HATAR den, men nynnar ubevisst på den heile tida likevel. Er såååå lei den! Men må seie videoen var rimelig festlig då!
Blueberry Skrevet 7. juni 2006 #16 Skrevet 7. juni 2006 Så spesiell..... Jeg kjenner en båt??? Hadde Puff den lille dragen på hjerna her en dag. Den er jo litt koselig da... Ellers har jeg stadig sanger på hjernen, ja. Men den purresangen til trådstarter hadde for vanskelig tekst til at jeg kan gå og synge på den.
Gjest Virvel Skrevet 7. juni 2006 #17 Skrevet 7. juni 2006 Jeg fikk den tomat/ketshup sangen på hjernen for noen år siden. Utrolig irriterende for jeg nynnet og sang på den over alt ende jeg faktisk hatet den... ← Ahhhh, ikke snakk om den! Jeg hadde den på hjernen i TO jævla uker, takket være spansklæreren som insisterte på at vi skulle synge den i en time... Blir fortsatt litt uvel hvis jeg hører den.
pusla Skrevet 7. juni 2006 #18 Skrevet 7. juni 2006 Jeg får sanger på hjernen hele tida. Som oftest så surrer det en eller annen sang i hodet på meg. Gjerne sanger jeg ikke kan fordra også. Ellers så har Fragglarne-låta en tendens til å dukke opp rett som det er i hodet mitt, også den derre andungen kvakk eller hva han heter. Ikke spør meg hvorfor...
Cherie Skrevet 7. juni 2006 #19 Skrevet 7. juni 2006 kvakkvarkakva dududud etc *le* Jeg får gjerne sanger jeg ikke helt kan språket på ..på hjernen. Gjerne sånne klissete latinolåter
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #20 Skrevet 7. juni 2006 har oxo hatt dilla på boten anna..... men akurattt nå har sangen ås to i osljo med ravi satt seg på hjernen min... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå