Gjest Gjest_Heisann_* Skrevet 5. juni 2006 #1 Skrevet 5. juni 2006 Bor du i Hus? Leilighet? Rekkehus? Generasjonsbolig? Sokkelleilighet? Kollektivt? ----------------------------- Slott? Telt? Campingvogn? Fengsel? Jeg bor i en 3 roms leilighet med samboer og et barn
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2006 #3 Skrevet 5. juni 2006 Jeg bor i en sokkelleilighet med de 2 barna mine
Gjest splæsj Skrevet 5. juni 2006 #5 Skrevet 5. juni 2006 En hytte jeg har snekret meg i et stort eiketre.
Gjest splæsj Skrevet 5. juni 2006 #7 Skrevet 5. juni 2006 Jeg kan med glede fortelle at det blir mange nøtter i år. Hvis jeg ikke spiser dem opp da. Siden jeg er veganer trenger jeg masse nøtter til nøttestek.
Gjest Tyr Skrevet 5. juni 2006 #8 Skrevet 5. juni 2006 ..litt usikker på nøttestek, men er med på kaker med nøttebunn.
Gjest Kardemomme Skrevet 6. juni 2006 #10 Skrevet 6. juni 2006 Leier ei lita leilighet sammen med min kjære.
Gjest -eline- Skrevet 6. juni 2006 #11 Skrevet 6. juni 2006 Leier for tiden et lite engelsk rekkehus sammen med 3 venninner.
Gjest Kardemomme Skrevet 6. juni 2006 #12 Skrevet 6. juni 2006 Leier for tiden et lite engelsk rekkehus sammen med 3 venninner. ← Åh, det hørtes koselig ut.
Gjest -eline- Skrevet 6. juni 2006 #13 Skrevet 6. juni 2006 Åh, det hørtes koselig ut. ← Thja... det er elendig isolert, vinduene er så lite tette at når det blåser ute så er det temmelig luftig inne, tepper på alle gulv (inkl do/bad og kjøkken), blandebatteri har de ikke hørt om og vi har en forhage på størrelse med en skoeske... Men på den positive siden: bakhagen er ganske fin og huset er stort nok for oss
Gjest Miloine Skrevet 6. juni 2006 #15 Skrevet 6. juni 2006 Jeg bor i en stor 3 roms leilighet i Oslo (m/balkong) sammen med samboer og sønnen min + 3 katter!
Arkana Skrevet 6. juni 2006 #16 Skrevet 6. juni 2006 (endret) Thja... det er elendig isolert, vinduene er så lite tette at når det blåser ute så er det temmelig luftig inne, tepper på alle gulv (inkl do/bad og kjøkken), blandebatteri har de ikke hørt om og vi har en forhage på størrelse med en skoeske... ← Perfekt beskrivelse av boligen vi leide da jeg også studerte i England. Forøvrig bor jeg, samboeren min og pusekatten i en leilighet i Oslo. Endret 6. juni 2006 av Arkana
Gjest gjest1 Skrevet 6. juni 2006 #17 Skrevet 6. juni 2006 Jeg bor i en leilighet frem til om et par uker. Da flytter jeg til en liten stue mamma og pappa har og bor der til jeg kjøper noe
Gjest splæsj Skrevet 6. juni 2006 #18 Skrevet 6. juni 2006 Jeg tror du Frysis bor ikke så langt fra jobben min.
Gjest -eline- Skrevet 6. juni 2006 #19 Skrevet 6. juni 2006 Perfekt beskrivelse av boligen vi leide da jeg også studerte i England. ← ...tror man kan lett dra konklusjonen om at engelskmenn ikke har peiling på å bygge hus
Arkana Skrevet 6. juni 2006 #20 Skrevet 6. juni 2006 ...tror man kan lett dra konklusjonen om at engelskmenn ikke har peiling på å bygge hus ← Nei, praktiske har de vel aldri vært. De bor i et uendelig kaldt og fuktig land, og har tydeligvis ikke hørt om isolasjon. Og tepper på badegulvet! For ikke å snakke om de 2 cm brede trappene de har, hvordan folk får dobbeltsenger og skap opp i andre etasje er et mysterium.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå