Gå til innhold

Sex med venn

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Nå har jeg eller vi falt for fristelsen. Vi var venner, vi hadde sex flere ganger for noen år siden, vi forble venner i lang tid etter det. Så en dag i februar hadde vi sex igjen en gang, så ble plutselig vennskapet slutt.

Flere som har hatt samme opplevelse. Denne dama overser meg totalt. Snur og går annen vei viss vi ser hverandre på gata eller kjøpesenteret. Møtte henne på en lokal pub, hun gikk rett forbi meg uten et hei, enda jeg prøvde meg med flere hei. Det ble nesten for dumt mener jeg. Men uansett, har jo mange andre gode venner da. Merkelig oppførsel av en ellers oppegående jente. Prater forsatt med "mine" venner, men aldri om meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest splæsj

Var sexen så dårlig? :overrasket:

Nei, huff, jeg vet ikke. Det er en risiko man må ta når det gjelder vennesex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

hmm.. vanskelig å si.. kanskje hun ble forelska i deg? likevel er det merkelig oppførsel, siden hun da sannsynligvis tenker at det ikke er gjensidig, og at hun bare må glemme deg.. da mister jo hun 2 alternativer: 1) mulig forhold 2) fortsatt gode venner

Du nevner at dere hadde en pause med sexen, hvorfor? Kanskje ble hun betatt av deg. Siden dere allerede har hatt en slik pause, er det ikke unaturlig med en til (selv om hun overdriver en god del)

Det beste er å snakke med henne, har du først fått oppmerksomheten hennes kommer hun til å fortelle hva det er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Grip henne fysisk i armen. Se henne dypt inn i øynene og si at hvis hun har noe hun vil ikke vil ha noe mer med deg å gjøre, så kan hun i det minste fortelle hva som er årsaken til at hun ikke vil ha noe med deg å gjøre.

Innlegg endret, jmfr reglene.

vimse

-mod-

Endret av vimse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest gjest1

Hvis en av de delte ut en kjønnsykdom så burde det ikke holdes skjult, men hun kan være kjempeflau hvis det har skjedd.

Vet ikke, men du har ikke mast på sex? Jeg mener, kanskje hun ikke er så interessert i sex med deg mer, og synes du er blitt for mye klegg?

Når det gjelder sex med venner, som begge er single, så skal man være litt forsiktig med å tro at "hver gang vi møtes og jeg er kåt så er sikkert den andre det også..."

Det bidrar ikke til å øke lysten, men kan ha motsatt effekt. Vanskelig balansegang, men voksne damer i dag tør å si fra om de vil ha deg i halmen om dere er FF.

Om du har vært klegg, gir det henne ingen grunn til å overse deg, men kanskje hun ikke vet hvordan hun skal si fra?

Siden dere har kjent hverandre lenge, så spør henne hva som er i veien.

Hvor gamle er dere? Har egentlig ikke noe med saken å gjøre men synes hun oppfører seg litt barnslig, men det er kanskje vanskelig å sette deg på plass? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Jeg ble ganske forbanna på en kompis av meg en gang, fordi jeg var dødelig forelsket i ham og hadde sex med ham i den tro at det skulle utvikle seg til noe annet. Var selvfølgelig skråsikker på at han var forelsket i meg og! Så viser det seg at han ikke var interessert i noe mer.. Gikk faktisk rett forbi ham på gata en gang etter det. Jada, barnslig, men jeg var sur på han og kanskje mest på meg selv, og trengte litt tid før jeg klarte å behandle ham som "bare" en venn igjen.

Dessuten - barnslig igjen - så ville jeg at han skulle innse hva han gikk glipp av når jeg var ute av livet hans! Hvis han ikke ville ha meg som kjæreste, skulle han liksom ikke få gleden av meg i det hele tatt. Djises.. for en tulling jeg var. Men jeg var helt på bærtur etter han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_heidi_*

jeg hadde sex med en god venn og etter det eventyret så kom vi aldri på talefot mer... han taklet det ikke, enda han var den som tok initiativet til det.. jeg hadde mistanke om at han var oppover ørene forelsket... men klarte ikke å gå videre derfra.. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...