foxie Skrevet 5. juni 2006 #1 Skrevet 5. juni 2006 Nå har jeg lett,og lett på nettet for å finne bilde av en rund brudebukett som består av roser i duse farger.Har noen sett en slik en ??hjelp.....
Gjest gjest1 Skrevet 5. juni 2006 #2 Skrevet 5. juni 2006 (endret) Måtte slette de, så jeg lagret de i en Word-fil dersom det er interessant Endret 5. juni 2006 av Frysepulver
Gjest gjest1 Skrevet 5. juni 2006 #6 Skrevet 5. juni 2006 Bildene jeg la ut slettes visst straks, så lagre de fort dersom du fant noen interessante
Gjest gjest1 Skrevet 6. juni 2006 #8 Skrevet 6. juni 2006 Opphavsrett. Jeg har masse bilder på maskinen, men det er en kjekk blanding av egne og googlede, så det var noe om opphavsrett. Men hvis noen vil han kan jeg kontaktes på PM
Gjest gjest1 Skrevet 6. juni 2006 #9 Skrevet 6. juni 2006 Kan dere ikke legge ut link til bukettene hvis de ligger på nettet? Morro for oss andre å få se også.
afr0dite Skrevet 6. juni 2006 #10 Skrevet 6. juni 2006 Jeg kan ikke lenger huske hvor jeg plukket ned bildene jeg sendte på pm, derfor jeg sender på pm og ikke legger ut link!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå