Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp! Da er det endelig offesielt!

Sakset fra

http://www.vampire-magazine.com/default.html

Then that’s the end of the premature retirement?

I think of it like Ozzy. His tour in 1995 was called ‘Retirement Sucks’. A good motto, I think.

So then an Immortal reunion is no longer out of the question?

No!

Pardon?

I didn’t really want to say it, but I don’t give a shit. We will come back, stronger than ever. I’ve met with Horgh for the first time in over a year. He’s built his new house here, right around the corner. In the next few days we will begin to rehearse our old ‘Blizzard Beasts’ classics. I’m already really hot on the idea.

And you’re certain we should print that? Then there’s no way back…

I’m a little out of practice, this being my first interview in two years. But somehow feeling good, that it’s out now. I’m mostly glad for our fans.

Dette har jeg venta på siden jeg valgte å dra på fjellet istedenfor inferno 03'

Videoannonse
Annonse
Gjest Daniela
Skrevet

sikker på at det ikke skal stå D. Darko. - Kicking ass since 1993 i signaturen din i stedet? :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet

jeg tror ærlig talt at det ikke er så mange her inne som bryr seg.......

Gjest gjest1
Skrevet

I dag er alle satanister og hører på satanmusikk. Ja - bare sjekk datoen!

Skrevet

Dritbra! Konge! Immortal rawks!

Og idag tror jeg jaggu jeg skal løpe rundt i skogen og ule mot månen. I true Immortal-stil!

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Bra for dem. Abbath har ikke vært helt seg selv siden Immortal ble oppløst, men sist jeg så ham var han blid som en lerke. Forstår nå at det var en god grunn for det :)

Skrevet
Bra for dem. Abbath har ikke vært helt seg selv siden Immortal ble oppløst, men sist jeg så ham var han blid som en lerke. Forstår nå at det var en god grunn for det  :)

:overrasket:

Ingen spikerklubbe på Abbath? Og jeg som trodde det var det sikreste tegnet på at Immortal skulle kommetilbake; Abbath i hagen sin iført tights, boots med leggskinner fra helvete, mer nagler enn Gorgoroth, liksminke og patronbelte mens han spikker seg ei ny spikerklubbe......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...