Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest 3llie
Skrevet

Jeg har lenge hatt lyst på hair extension og lurer på om noen har en salong i Oslo å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mo-lounge har jeg hørt mye positivt om hvertfall :)

Gjest 3llie
Skrevet

Vet du hvilken metode de bruker der og om de bruker ekte hår? Pris?

Vurderer Adam og Eva også.. er de flinke?

Skrevet

Etter hva jeg vet så bruker de great lengths eller lignende. Altså med keratin fester som smeltes.

Jeg har hatt dette to ganger og mener det er den beste løsningen når det gjelder extension.. :)

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_rita_*
Skrevet

Har du lyst til å spare noen kroner, og kjenner noen som kan hjelpe deg? Det er IKKE vanskelig å montere hair extension...

Se på www.pilus.no, der har de både skikkelig hår (europeisk hår m/ keratinfester) og utstyr du trenger.

Jeg og eu venninne spleisa på ei sånn maskin, og kjøpte hår derifra. Vi sparte mange tusen kroner hver, og fikk et kjempeflott hår.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg også har vurdert å kjøpe derfra, er mye penger å spare iallefall!

Men du som kjøpte der...

Hvordan mener du håret er fint?, bruser det seg?..., jeg har hatt tape on\off fra Batistone nå en stund, det bruser seg hele tiden, selv om jeg glatter det, det er så sinnsykt irriterendes! :frustrert:

Gjest 3llie
Skrevet

Takk for tipset, Rita. Men jeg har nå satt på hår sikkelig i salong og er kjempefornøyd. Etter å ha hørt/lest mye om dette så skjønner jeg ikke helt at dere tør å gjøre det selv..

Gjest 3llie
Skrevet
Jeg også har vurdert å kjøpe derfra, er mye penger å spare iallefall!

Men du som kjøpte der...

Hvordan mener du håret er fint?, bruser det seg?..., jeg har hatt tape on\off fra Batistone nå en stund, det bruser seg hele tiden, selv om jeg glatter det, det er så sinnsykt irriterendes! :frustrert:

Sånn jeg har skjønt det så krøller alt sånt hår seg.

Gjest Gjest_Rita_*
Skrevet

Håret er av naturlig struktur, og det vil si at det er litt bølger i det. LITT..

Det bruser seg overhode ikke. Både jeg og venninna mi har et megaflott hår..

Det er enkelt å slette med slettetang om man vil ha det helt slett, eller bare klipe litt i det mends det tørker for å få mer bevegelse i det..

Gjest Gjest_Rita_*
Skrevet

Skjønner godt at du er skeptisk til å sette det på selv.

Det er SÅÅÅÅÅ mye dritt som selges av enkelte. De sier at det er 100% HUMAN hair.. Men det er stort sett bare asiatisk eller dårlig indiskhår.. Som det gjerne blir kjempeproblemer med etter ei stund.

Vet at PILUS hadde indisk hår i starten (som skal være en OK kvalitet, stort sett), men de slutta å selge det, for de syns kvaliteten var for ustabil. Snakka med dem på telefon, og de kunne fortelle at ca 30% av kundene hadde hatt problemer.

Derfor trakk de tilbake alt håret, kjøpte inn kun Europeisk hår og ga ALLE kundene NYTT HÅR!!!

Syns det står respekt av slikt jeg.. Og det gjør at jeg ike er redd for å gjøre dette selv. I tillegg er det bare å ringe, maile hvis man har spørsmål.

Gjest 3llie
Skrevet

Men hvis man ikke setter det på riktig så kan jo ens eget hår ryke.. er litt for glad i håret mitt til å risikere noe sånt. Jeg har langt og flott hår fra før og gjorde dette kun for å få mer volum.

Gjest Gjest_Rita_*
Skrevet

Ja, det har du helt rett i.

Men passer man seg for å ikke sette dem helt inntill hodebunnen, og å dele festene, slik at de ikke blir for tunge- så har man kommet langt på vei riktig.

Mange (også frisører) setter festene for langt inn (helt inntill hodebunnen) eller har for store fester.

Etter at håret var montert, gikk jeg til min frisør for å få det klippet til, da ingen av oss var særlig flink med saksa.

Frisøren kunne ikke se at noe var galt, og som hun sa: det er ikke noe hokuspokus å montere hår, hvis man de bare ikke er for tunge eller sitter inntill hodebunnen. Sitter de for nært, kan de også lugge veldig.

Forresten så kjøper også min frisør inn hairextension fra PILUS nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...