Gjest Embla s Skrevet 5. juni 2006 #1 Del Skrevet 5. juni 2006 Har rett og slett lyst til å ta den nye Kielferga. Dra på harrytur til Kiel! Har hørt at båtene er oppgradert, at det er badeland og kino osv. og ser for meg et par dager med spising, bading, shopping og avslapping. Er det noen som har tatt denne turen? Er det bra? Er resturangene bra? Er stemningen bra? Er det mye "fyllekalas" eller er det grei familietur? Hvor lang tid tar turen t/r? Er det ok badeland ombord? Kan man også få spa-behandlinger? Hvor mange timer er man iland i Kiel? Osv osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2006 #2 Del Skrevet 5. juni 2006 Hei! Jeg vet ikke om Color Fantasy er den nye ferga, men den er utrolig flott sammenlignet med danskebåten.. Jeg var der i jobbsammenheng for en måned siden og fikk ikke utforsket hele båten, men standarden på lugaren, restauranten, butikkene og barene var veldig bra. Vi var i land fra kl. 9-14 torsdag. Ella. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 5. juni 2006 #3 Del Skrevet 5. juni 2006 Takk Ella! men du, kan du ikke si noe mer om turen da? Hvor lang tid tok den tur/retur, for eksempel? Og: Hva gjør man i Kiel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 5. juni 2006 #4 Del Skrevet 5. juni 2006 Fantasy er den nye båten ja. Jeg har også vært på en tur med den. Båten er kjempefin den, i overkant mye glitter og stas kanskje, så det ble litt glorete. Jeg spiste på tre forskjellige steder. Middager på Oceanic á la carte restaurant og "grand buffet" og lunsj på samme grand buffet samt en burgerbar på dekk. Jeg vet ikke hvordan prisene var, men jeg syns all maten var god. Buffeten hadde tildels laaaange køer, og jeg får litt samlebåndfølelse når man må stå i kø med asjetten sin i 10 minutter før man får forsynt seg, men sånn blir det jo når man skal spise på det mest populære tidspunktet. Man kan sikkert ha en hyggelig familietur på båten, men jeg var der på firmatur, der fyllefest var 1 prioritet, og det var vi slett ikke alene om.. I midtgangen av båten (eller handlegata om du vil) finnes det en brun pub som blir forholdsvis livlig utover natten. De andre barene/klubbene er mer skjult, og man må oppsøke de for å merke noe til de. Badelandet er sikkert fint for små barn, men det var bittelite, og klorlukten var voldsom. Spaavdelingen er fin, men prisene er akkurat som her hjemme. Hvis du vil ha spabehandlinger, bestill i god tid, timeplanene fylles fort opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå