Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å fytti katta!

Den dagen sambo dukker opp i noe sånt skal han få gå ut alene.

:o :o :o

Skrevet
:hoho::hoho::hoho: Den dagen mannen hadde dukket opp i noe sånt :hoho::hoho: hadde han ikke vært tilregnelig til å gå noen steder :hoho:
Skrevet

Men det finnes jo bra mye syke kvinnemoter å se på Catwalken og da. :hoho:

Gjest NastyNice
Skrevet

Ja ja... Dette viser at moteskaperne også har sine svake øyeblikk...

Lurer på hva modellene tenkte da de så hva de skulle ha på seg....

Kanskje de har vist fram så mye rart at de ikke reagerer lenger?

Skrevet

En ting er at om min kjære hadde kledd seg slik hadde han måttet gå ut alene - noe helt annet at jeg nok hadde ringt psykolog på hans vegne og snakket beroligende til ham om han hadde kledd seg slik.... :ler:

Skrevet

Det krever definitivt sin mann for å kledd som dei der...

Vel, om me ser bort i frå at det ikkje ser ut (noko dei har til felles med ganske mykje som blir vist på catwalken) så er det i grunnen litt spennande med sånne nye trendar. Kanskje det ikkje berre blir den tradisjonelle, kjedelege stilen å velga mellom for menn snart? Synest det er fint at det skjer noko spennande på herrefronten òg, ikkje berre for kvinner.

Skrevet

For meg ser det ut som de har vært på byen, fått "score", men ikke vært like heldig med å finne de rette klærne dagen etter... :hoho:

Fint med nye moter for menn også, men det finnes jo grenser... :roll:

Skrevet

Det var på tide at det blir noe nytt på herremoten. Det har jeg ventet på lenge..

Skrevet
Det var på tide at det blir noe nytt på herremoten. Det har jeg ventet på lenge..

Litt meir stilige plagg finst på www.menintime.de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...