Gå til innhold

sex og alkhol

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har ikke tenkt å anmelde kjæresten min eller noe, men spør bare fordi jeg lurer litt.

Leste en plass at å utnytte noen som er så full at han/hun ikke klarer å si ifra om hun/han vil eller ikke ha sex, er en forbrytelse.

Er det det?

En tid tilbake drakk jeg og typen min masse en kveld, og jeg endte opp veldig full. Typen min har alltid mast en del om å få ta meg bakfra (uæH), noe jeg alltid har sagt nei til, har alltid vært veldig klar på det, så han vet jeg ikke vil.

Men som sagt, var jeg veldig full, og jeg husker vi klinte og var skikkelig kåte og sånn, men når vi hadde sex tok han meg bakfra, og jeg ville ikke, og det var vondt, men jeg var så full at jeg gjorde ingenting og sa ingenting, jeg husker etterpå at jeg begynte å gråte, og at han sa unnskyld.

Har omtrent blackout frem til jeg våknet dagen etter.

Da jeg snakket med typen min sa han ingenting og jeg sa ingenting, fordi jeg skammer meg og vil ikke snakke om det.

Var livredd for at han ville nvne det.

Uannsett, vi har ikke noe dårlig forhold fordeom, alt er som det var før. :)

Men ville dette bli sett på som en slik forbrytelse?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Antakelig ikke. Du husker jo hva som skjedde, og handlet ikke.

Men å ha sex med noen som er fullstendig neddopet er en forbrytelse.

Men det var ikke særlig snilt av ham.

Gjest d'Arc
Skrevet

Det hadde kanskje vært lurt å ta en prat med han, istedet for å late som ingenting har skjedd?

Gjest Gjest
Skrevet

Et spørsmål: Med "bakfra"...mener du da analsex, eller penetrering i skjeden bakfra?

I og for seg ikke så stor forskjell hvis det ikke var frivillig, men lurer på om du blander sammen begrepene.

Gjest Gjest
Skrevet

nei nei, later heller som om ingenting har hendt.

anal "flau"

Skrevet

Hvordan går det an å tenke på noe slikt og ikke ta det opp med kjæresten?

Gjest Gjest_lillemor_*
Skrevet

Hei!

Jeg opplevde det samme som deg for noen år tilbake. Men en som jeg hadde et forhold til. Vi var elskere og venner og ikke gift eller noe.

I ettertid tok både forholdet og vennskapet slutt.

Og jeg har aldri orket tanken på analsex senere. Har prøvd med min elskede mann, men det låser seg. Og det respekterer han.

Din kjæreste burde ha respektert det. Du hadde gitt klart uttrykk for at du ikke ville og da er det utrolig jævlig :frustrert: og utnytte deg når du/han er full.

Fylla har ikke skylda :frustrert:

Skrevet

Fylla har skylda, men hvem har skylda for fylla??

Så enig med at det er en dårlig unnskylding

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...