Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2006 #1 Skrevet 5. juni 2006 Tenk om en kjendis eller en kongelig er medlem eller gjest her på forumet? Slikt kan man jo aldri vite! Dette er jo det eneste stedet de kan forbli anonyme, og teste ut folk. Og få svar på ting de ikke vil drøfte med andre. Noen som har tenkt på det?
Gjest King James Skrevet 5. juni 2006 #2 Skrevet 5. juni 2006 Har aldri tenkt på det. Men for og si det sånn det er en grunn til at jeg kaller meg for KING James....er ikke tilfeldig det.
Gjest Embla s Skrevet 5. juni 2006 #3 Skrevet 5. juni 2006 Du kan jo egentlig ta det for gitt at det er kjente personer blant kg-brukerne.
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2006 #5 Skrevet 5. juni 2006 Du kan jo egentlig ta det for gitt at det er kjente personer blant kg-brukerne. ← Ja, for det er det eneste stedet man helt sikker tkan få vite hva folk synes om en og meningene en har. Dessuten det eneste stedet der penger og status ikke synes utenpå. På KG har man ikke annet valg enn å ta folk som de er, uten å vite hvem de er. Det er litt spennende.
liv Skrevet 5. juni 2006 #6 Skrevet 5. juni 2006 Det har jo vært ei kjent som har nevnt KG i intervju da, husker ikke hvem i farten.
Gjest Embla s Skrevet 5. juni 2006 #7 Skrevet 5. juni 2006 Shit, avslørt... ← Datter til Kong Bjørn? :klø:
Gjest Embla s Skrevet 5. juni 2006 #8 Skrevet 5. juni 2006 Det har jo vært ei kjent som har nevnt KG i intervju da, husker ikke hvem i farten. ← Anita Skorgan, var det ikke? (kanskje hun levde ut sin fantasi i form av egyptiske bommullslaken? )
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2006 #9 Skrevet 5. juni 2006 Det har jo vært ei kjent som har nevnt KG i intervju da, husker ikke hvem i farten. ← Ikke bare en, men flere, vet jeg. Blant annet var det vel Anita Skorgan og en finanskvinne som begge har nevnt KG som "fritidssyssel" hvis de er på nettet.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 5. juni 2006 #10 Skrevet 5. juni 2006 Datter til Kong Bjørn? :klø: ← Har du ikke hørt om ham?
Gjest Embla s Skrevet 5. juni 2006 #11 Skrevet 5. juni 2006 Har du ikke hørt om ham? ← Tssk, selvfølgelig har jeg det! :ekstremt opplyst individ: Er bare litt forundret over at du vanker her sammen med sånne vanlige undersåtter som meg selv
Henna Skrevet 5. juni 2006 #13 Skrevet 5. juni 2006 Sjansene er vel tilstede for Norge er et lite land. Men da spør jeg: mener du det gjør kvinneguiden til et bedre sted å være hvis det så "priveligert" med å ha kjendiser her? Må si det er meg revnende likegyldig om det er naboen, Skorgan eller Martha Louise som sitter her inne
Gjest Hilde K S Skrevet 5. juni 2006 #14 Skrevet 5. juni 2006 Haakon Magnus har sagt at jeg ikke får lov til å si at jeg er her. Jeg har derfor et helt annet navn her enn ute i det virkelige liv.
Lillesøster Skrevet 5. juni 2006 #15 Skrevet 5. juni 2006 Sjansene er vel tilstede for Norge er et lite land. Men da spør jeg: mener du det gjør kvinneguiden til et bedre sted å være hvis det så "priveligert" med å ha kjendiser her? Må si det er meg revnende likegyldig om det er naboen, Skorgan eller Martha Louise som sitter her inne ← Eller Svein O høyby.
Gjest Kjendis Skrevet 5. juni 2006 #16 Skrevet 5. juni 2006 Her har du en tråd som er tatt opp tidligere: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...6086&hl=kjendis
Gjest Gjest1 Skrevet 5. juni 2006 #17 Skrevet 5. juni 2006 Det må i så fall være befriende for dem, å kunne mene noen uten at det måles opp mot hvilken tittel man har.
Henna Skrevet 5. juni 2006 #18 Skrevet 5. juni 2006 Eller Svein O høyby. ← Ja, da hadde vi jammen vært priveligert her! Kongelig OG kjendis!
Gjest Fruktkake Skrevet 5. juni 2006 #19 Skrevet 5. juni 2006 Tenk om en kjendis eller en kongelig er medlem eller gjest her på forumet? Slikt kan man jo aldri vite! Dette er jo det eneste stedet de kan forbli anonyme, og teste ut folk. Og få svar på ting de ikke vil drøfte med andre. Noen som har tenkt på det? ← Hei Mette-Marit!
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2006 #20 Skrevet 5. juni 2006 Her har du en tråd som er tatt opp tidligere: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...6086&hl=kjendis ← det er jo noen kjendiser her da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå