Amanlis Skrevet 5. juni 2006 #1 Skrevet 5. juni 2006 Jeg har ved en feilitakelse klart å legge musikken som ligger i "Min Musikk" i en mappe for hver artist (dataen gjorde det selv, sikkert etter beskjed fra meg...). Men sånn vil jeg ikke ha det. Ha sitti og lagt en del av musikken tilbake slik det var opprinnelig, men det tar fryktelig lang tid og jeg er langt fra ferdig. Finnes det en enklere måte å gjrøe det på? En måte der dataen fjerner alle mappene i "Min Musikk" kanskje.
Cronos Skrevet 6. juni 2006 #2 Skrevet 6. juni 2006 Du vil fjerne alle mappene? Men det ligger fortsatt musikk der? Da ville jeg ha søkt på *.mp3, og så flyttet alt det du fant over i den andre mappen. Dette må gjøres for alle filtyper før du sletter (. wma, .ogg, .flac etc) Skjønte du noe?
Amanlis Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2006 Ja, jeg vil fjerne alle mappene, og heller lage nye for jeg har 250 mapper i Min Musikk nå, og det tar veldig lang tid å gjøre det manuelt. Men om jeg fjerner på den måten du beskriver, så fjerner jeg ikke mapper i Mine Bilder f eks?
Cronos Skrevet 6. juni 2006 #4 Skrevet 6. juni 2006 Mmm... tydelig at du må være litt forsiktig her, så du ikke sletter alt du har. Den metoden jeg beskrev er ikke for å slette, men for å ta vare på ting som ligger inne i de mappene. Det er noe du BØR gjøre FØR du sletter mappene... Hvis du vil beholde musikken din, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå