Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Kom over denne siden via dinside.no. Vet at alt er fake eller etterligninger der, men bare lurer på hvordan det er med leveringstid osv. Fornøyd? Så ett par småting jeg fikk lyst på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så de var sponsor under BigBrother men noe mer en det har jeg ikke sett/hørt om dem.

Gjest Gjest
Skrevet
Kom over denne siden via dinside.no. Vet at alt er fake eller etterligninger der, men bare lurer på hvordan det er med leveringstid osv. Fornøyd? Så ett par småting jeg fikk lyst på.

Jeg har handlet noen piercinger derfra. Fikk de nesten med engang. Ikke noe problem :)

Skrevet

Jeg handlet 3 piercinger derfra. De var billige og kom raskt. Den ene hadde mistet en stein da den kom og jeg mailet dem og sa ifra. Fikk beskjed om å sende den tilbake også skulle jeg få en ny. Det fikk jeg innen noen få dager :)

Tror alle piercingene deres er kirurgsk stål - noe som er veldig bra. Jeg bestilte fra et annet sted hvor de var av sølv (tenkte det var bra) men de tåler hverken jeg eller de andre vennindene mine som kjøpte fra samme sted....

Gjest Gjest
Skrevet

Ok, takk for svara! ;) Da bestiller je den vaska jeg hadde lyst på!

Skrevet

Jeg har bestilt derfra - piercinger - og de kom kjempefort. Veldig fornøyd med dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...