Gjest Espera Skrevet 5. juni 2006 #1 Skrevet 5. juni 2006 Jepp, enkelt og greit - får man kjøpt Pimm's på norske pol? Jeg har prøvd å lete litt inne på vinmonopolet.no - men uten hell. Kan kanskje ha noe med det faktum å gjøre at jeg ikke helt vet hva det egentlig er... (sånn rent bortsett fra at det er kjempegodt med en ferdigblandet mugge Pimm's på terrassen hete sommerdager....) Anybody?
Gjest Espera Skrevet 6. juni 2006 #3 Skrevet 6. juni 2006 Er det bestillingsvare? Hvilken kategori havner forresten Pimm's under? Fruktvin....? Annet brennevin....?
Ling Skrevet 6. juni 2006 #4 Skrevet 6. juni 2006 Det kommer ann på hvilket pol om du må bestille eller ei. Jeg finner den ikke på hjemmesiden deres. Ring infotlf. De kan sikkert hjelpe deg!
Trillian Skrevet 6. juni 2006 #5 Skrevet 6. juni 2006 Jeg forsøkte å bestille den i fjor sommer, men de hadde tatt den av bestillingslisten da Men hvis de har fått den inn igjen på lista er det jo bare en ting å gjøre
Gjest Gjesta Skrevet 6. juni 2006 #6 Skrevet 6. juni 2006 (endret) Hvilken kategori havner forresten Pimm's under? Fruktvin....? Annet brennevin....? ← I følge webtender er Pimm's en gin-basert liquer. PS: PÅ wikiepeida kan du finne oppskriften på en nesten-Pimm's mix: http://en.wikipedia.org/wiki/Pimm's Sånn i tilfelle du ikke får tak i ekte vare. Endret 6. juni 2006 av Spinone
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå