Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2006 #1 Skrevet 5. juni 2006 Har en god del liktorn under bena. De er små(dobbelt så store som et knappenålshode kanskje) og dersom jeg river bort det ytterste laget, så kan jeg ikke se at de vokser inn i foten. Alikevel må det være noe der fordi det gjør sabla vondt å gå på dem. Kan en fotterapeut gjøre noe, eller kutter de ikke på lykke og fromme?
Ginen Skrevet 5. juni 2006 #2 Skrevet 5. juni 2006 Syns jeg har sett et sted (apoteket kanskje?) at Scholl selger en type liktornplaster. Verdt et forsøk?
just_c Skrevet 6. juni 2006 #3 Skrevet 6. juni 2006 fotterapeuten kan helt klart gjøre noe. de kutter ikke bare for å kutte.. det som skjer om du går til en fotterapaut er at de sjekker om det er en likton eller en vorte.Vorte og liktorn ligner på hverandre. For å finne ut hva det er skraper fotterapauten litt i huden.,men bare det øverste laget.Fotterapauten skal unngå å skjære i frisk hud.så da skal dt ikke være noe vondt..men de tar bort den døde huden som er det liktorn er. vil ungå å ta på likornplaster jeg da. ville ringt en fotterapaut.. er det en liktrorn vil den fortesette komme igjen om du ikke finner ut hva gjør til du får den.liktorn er dødhud som kommer som oftest av feil trykk på et sted
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå