Gå til innhold

Bifil?

Gjest Gjest_Kate_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Kate_*
Skrevet

Hei!

jeg er en jente som vanligvis forelsker meg, og tenner på gutter. Men enkelte ganger er det noen jenter som interesserer meg veldig. Kan vel si at jeg blir litt forelsket i dem. Jeg liker tanken på å kyssse og kose med en jente, men vet ikke om jeg kunne tenke meg å ha sex med jenter. Er jeg bifil da? Eller bare nysgjerrig?

Kate

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Hahah! Minner meg om Mona og Mikkel-spalten i Topp :ler: Kjøp deg et fjortisblad og bla opp på spørrespalten, så har noen garantert spurt om det samme hvorpå de har fått svaret "det er helt normalt å ha slike følelser".

Hvorfor er du så opptatt av å kategorisere dine seksuelle preferanser? Har det virkelig noe å si hvilken merkelapp du setter på deg selv? Jeg tenker mer på sånt som en smakssak enn en legning. Fantaserer litt om damer av og til, kunne vel tenkt meg å ha sex med en kvinne en gang. Akkurat som jeg kunne tenkt meg å ha sex i et boblebad en gang. Bekymrer meg lite over hva det gjør meg til.

Hvis noen her mener at du er bifil, vil du da "komme ut av skapet" og prøve ut jenter? Eller hvis noen sier at du ikke nødvendigvis er det, vil du da holde deg til menn resten av livet?

For å svare på spørsmålet ditt på en mer vanlig måte: kall deg nysgjerrig foreløpig du. Så kan du eventuelt kalle deg bifil en gang du føler det er en passende bås å plassere seg selv i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...