Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Vil bare hør med dere; hva slags forskring har du som er student, ikke har som mye penger :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Jeg har reiseforsikring gjennom banken (dnbNor, gratis så lenge reisen er betalt fra kontoen min). Innboforsikring (gratis) og sykdomsforsikring gjennom Tekna.

Skrevet

Helårs reiseforsikring.

Innbo og livsforsikring (eller ulykkesforsikring?) gjennom foreldrene mine (dvs de har ordnet dette for meg gjennom sine avtaler).

Skrevet

Hadde helårs reiseforsikring og innboforsikring da jeg studerte i England (kostet vel ca 1100 i året til sammen). Etterpå ble jeg samboer så mine ting dekkes av hans innboforsikring og han har helårs reiseforsikring, som også dekker meg, gjennom jobben.

Gjest -eline-
Skrevet

Jeg er utenlandsstudent og har ANSA studentforsikring som dekker alt fra sykdom og hjemtransport til rettshjelp og ulykkesforsikring i tillegg til innbo og helårsreiseforsikring. Betaler 2000 kr i året.

Skrevet (endret)

Jeg har reiseforsikring for norden, sjelden jeg er utenfor igjennom Europeiske, ulykkesforsikring igjennom if og innbo igjennom fagforeningen. Nå er jeg ferdig å studere da, men hadde det samme som student. Ellers kommer jeg til å tegne livsforsikring på mannen og meg relativt fort.

Endret av liv
Skrevet

Innbo

Barneforsikring

Helårsreise

ulykke

livsforsikring

ufør (lavt beløp)

Skrevet

Innbo

Barneforsikring

Helårsreise

ulykke

livsforsikring

ufør (lavt beløp)

Gjest Gjest
Skrevet

Har en studentpakke fra Gjensidige. Inneholder blant annet innbo, reise og ulykkesforsikring.

Gjest LilSweetie
Skrevet

Jeg har reiseforsikring hos europeiske, og innboeforsikring gjennom LO

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...