Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2006 #1 Skrevet 5. juni 2006 Vil bare hør med dere; hva slags forskring har du som er student, ikke har som mye penger
Gjest gjesta Skrevet 5. juni 2006 #2 Skrevet 5. juni 2006 Jeg har reiseforsikring gjennom banken (dnbNor, gratis så lenge reisen er betalt fra kontoen min). Innboforsikring (gratis) og sykdomsforsikring gjennom Tekna.
Majka Skrevet 5. juni 2006 #3 Skrevet 5. juni 2006 Helårs reiseforsikring. Innbo og livsforsikring (eller ulykkesforsikring?) gjennom foreldrene mine (dvs de har ordnet dette for meg gjennom sine avtaler).
Arkana Skrevet 5. juni 2006 #4 Skrevet 5. juni 2006 Hadde helårs reiseforsikring og innboforsikring da jeg studerte i England (kostet vel ca 1100 i året til sammen). Etterpå ble jeg samboer så mine ting dekkes av hans innboforsikring og han har helårs reiseforsikring, som også dekker meg, gjennom jobben.
Gjest -eline- Skrevet 5. juni 2006 #5 Skrevet 5. juni 2006 Jeg er utenlandsstudent og har ANSA studentforsikring som dekker alt fra sykdom og hjemtransport til rettshjelp og ulykkesforsikring i tillegg til innbo og helårsreiseforsikring. Betaler 2000 kr i året.
liv Skrevet 5. juni 2006 #6 Skrevet 5. juni 2006 (endret) Jeg har reiseforsikring for norden, sjelden jeg er utenfor igjennom Europeiske, ulykkesforsikring igjennom if og innbo igjennom fagforeningen. Nå er jeg ferdig å studere da, men hadde det samme som student. Ellers kommer jeg til å tegne livsforsikring på mannen og meg relativt fort. Endret 5. juni 2006 av liv
lakkalis Skrevet 5. juni 2006 #7 Skrevet 5. juni 2006 Innbo Barneforsikring Helårsreise ulykke livsforsikring ufør (lavt beløp)
lakkalis Skrevet 5. juni 2006 #8 Skrevet 5. juni 2006 Innbo Barneforsikring Helårsreise ulykke livsforsikring ufør (lavt beløp)
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2006 #10 Skrevet 5. juni 2006 Har en studentpakke fra Gjensidige. Inneholder blant annet innbo, reise og ulykkesforsikring.
Gjest LilSweetie Skrevet 6. juni 2006 #11 Skrevet 6. juni 2006 Jeg har reiseforsikring hos europeiske, og innboeforsikring gjennom LO
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå