Gå til innhold

Forskjell på Miss World.

Anbefalte innlegg

Skrevet

og Miss Universe? Det hadde ikke jeg fått med meg... at det er 2 slike kåringer. Hva i all verden er forskjell på de?

Videoannonse
Annonse
Gjest Zalomine
Skrevet

Miss Norge, Miss norway, norges deltaker til miss world, til miss uniworse... samt diverse andre slike. Det er mange, de er like, det går ut på å la hange ben, store pupper og et pent ansikt. Ja også påstår de at det indre teller. Hva vitner det da om at i en delfinale til miss norge, elelr var det norway, eller var det norsk finalist til ett eller annet? I alle fall en slik konkurranse, så ble det dømt TO vinnere, fordi dommerene ikke klarte å skille mellom to tvillinger! Som personer er de svært ulike, men av utseende... vel, de er eneggede.

Så hva forskjellen på disse er? Antakelig hvem som arrangerer det. Svært lite annet trur jeg.... Bryr meg ikke jeg... misser meg her og misser meg der, jeg liker bedre NISSER :)

Skrevet

Nei si det??? den ene er verdens vakreste mens den andre er universets vakreste??????? :ler::ler:

Jeg så miss World, og det tøffeste var alle kjolene syntes jeg.

Gjest Zalomine
Skrevet

en anelse innbilsk (eller totalt fornektelse av liv i verdensrommet) å påstå at et menneske nødvendigvis er universets peneste, er det ikke? :wink:

:hoho::ler::hoho::ler::hoho::ler:

Skrevet

Forstår ikke at det er nødvendig med en heller, men to sånne? :o

Så det er bare arrangør som er forskjellen altså? Noen som vet hvem som er arrangør?

Skrevet

Mener å ha vært borti at 'Miss World' er amerikansk og 'Miss Universe' er engelsk....(arrangøren altså....)

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

I tillegg finnes Miss Internet, Miss Bikini, Miss Blond..... u name it :ler:

Skrevet

Stemmer at Miss Univers er amerikansk og Miss world er et engelsk konsept, eller hva en vil kalle det

Miss Univers er mer glitter & stas m.a.o. meget så amerikansk.

Miss World jobber mer med veldedighet.

Det et vel de forskjellene som de prøver å forklare dem som driver med dette.

Skrevet

Det finnes sikkert millioner av ulike missekåringer...

I Miss World vurderer de visst å kutte ut hele badedraktnummeret, og å legge større vekt på jentenes personlighet, slik at de fremstår som mer seriøse.

Skrevet

Men hvor seriøst virker man når man viser frem et kosedyr som får en til å le, når de blir spurt om hva som skiller dem far de andre deltakerne?

Så deler av forrige ukes finale, og må si at mange av dem virket ganske tomhjernede, og Miss Norway var definitivt en av dem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...