Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2006 #1 Skrevet 5. juni 2006 Hei! Bare lurer på hvor mye ett nytt trekk til Klippan koster? Og selges dette trekket også eller er det kun de ensfargede? http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/serv...productId=10972
*Ariel* Skrevet 5. juni 2006 #2 Skrevet 5. juni 2006 Vet ikke om det finnes helt kritthvitt trekk, men jeg vet at trekkene koster 3-400 kr. Enten 395 eller 295.
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2006 #3 Skrevet 5. juni 2006 sist jeg var der hadde de helt hvitt trekk. ca 3 mnd siden.
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2006 #4 Skrevet 5. juni 2006 oi oi oi det er en hel del forskjellige trekk til klippan sofa. husker ikke helt hvor mange og hvilke priser det er på de forskjellige,men kan jo sjekke det opp på onsdag når jeg er på jobb. (jobber på ikea) Vet at det er hvitt,blått trekk + at det nå er kommet inn to nye trekk som er ganske 70 talls stil etter min mening.Lurer på om det ikke er sort skinntrekk til klippan og...viss ikke det forsvant ut av produksjonen da...hm. Kan komme tilbake med med info på onsdag viss du ikke har fått bedre svar til da.
Gjest Kardemomme Skrevet 6. juni 2006 #5 Skrevet 6. juni 2006 Vi har klippan sofa i stua vår. Vi har selv både hvitt, rødt og sort trekk som vi varierer med. Sist jeg var på Ikea hadde de fått blåe, gule, orasje og "skinntrekk" også. Koster ca 300-400 kr tror jeg.
Gjest Gjest_lovebird_* Skrevet 8. juni 2006 #6 Skrevet 8. juni 2006 Da har jeg undersøkt nærmere hva klippan har å tilby av trekk. De har: Granås sort til 300 kr Amås grågrønn/beige til 300 kr Almås gul til 95 kr Almås hvit til 300 kr Almås natur til 300 kr Almås rosa /rød til 300 kr Almås rød til 300 kr Almås grønn/hvit til 300 kr Almås mørk blå til 300 kr Kottla hvit til 500 kr Stolpen blå til 95 kr Vimle grønn til 300 kr Vimle rød til 300 kr. Dette er hva de har .Håper at det kan være litt hjelp for deg.
Snuppelure Skrevet 8. juni 2006 #8 Skrevet 8. juni 2006 Jeg har hørt om en produsent i England som syr stoff til alle IKEA sofaer, men har et mye breder utvalg av tekstiler. Har desverre ikke adressen her, men det går sikkert ann å søke de opp.
Nitha Skrevet 8. juni 2006 #9 Skrevet 8. juni 2006 Jeg har hørt om en produsent i England som syr stoff til alle IKEA sofaer, men har et mye breder utvalg av tekstiler. Har desverre ikke adressen her, men det går sikkert ann å søke de opp. ← www.bemz.com har spesialisert seg på å lage finere trekk til Ikeas møbler. Mange fine, men de koster litt mer enn Ikea sine, selvfølgelig. Fru Nitha
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2006 #10 Skrevet 9. juni 2006 Det står at Klippan er en 2-seters sofa, men den har lengde 180 cm? Da er den jo like lang som en 3-seter? Hvor stor er den egentlig?
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2006 #11 Skrevet 9. juni 2006 Tusen takk for hjelpa lle sammen Snille. Men det finnes ikke skinntrekk altså? Det hørtes utrolig kult ut!
Gjest Gjest_lovebird_* Skrevet 9. juni 2006 #12 Skrevet 9. juni 2006 finnes kun sofa som har ferdigmontert skinntrekk på. Rødt og svart. Vet at det var avtrekkbart skinntrekk i salg for noen år siden.Skal ikke se bort ifra at det kan komme skinntrekk senere.Noe kommer og noe går.Alltid noe nytt .
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2008 #14 Skrevet 23. mars 2008 Hei! Bare lurer på hvor mye ett nytt trekk til Klippan koster? Og selges dette trekket også eller er det kun de ensfargede? http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/serv...productId=10972
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå