Gjest Blakk snart Skrevet 5. juni 2006 #1 Skrevet 5. juni 2006 Jeg har en mobilregning jeg burde utsatt for å ha penger til mat nå, men jeg har fått høre av andre at man ikke lenger får snakke med et menneske men bare en irriterende telefonsvarer som sier trykk på den og den knappen, også får man utsatt regningen i 14 dager. Punktum. Jeg har behov for å utsette fakturaen i 18 dager, så hva gjør jeg da? Har alltid vært en god kunde hos Telenor, så jeg blir irritert siden jeg nå blir henvist til en talemaskin... Jeg vet at jeg kunne delt fakturaen i to og hatt penger til mat, men det blir jo umulig hvis jeg ikke møter et menneske på faktura-avdelingen hos Telenor...
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2006 #2 Skrevet 5. juni 2006 Kjenner dillemmaet. Telenors talemaskiner er skikkelig DRITT! Uansett kan du jo gå over tiden med regningen, og betale forsentbetaltgebyret etterpå.
LilleLy Skrevet 5. juni 2006 #3 Skrevet 5. juni 2006 Går det ikke an å gå inn på telenormobil.no og gjøre det der? Har ikke sjekket, men har sett at det er en egen knapp for det på mine sider...
Dru Skrevet 5. juni 2006 #4 Skrevet 5. juni 2006 Du kan gjøre alt det på Dine sider på telenor mobil. Jeg fikk ikke sjekket hvor lang betalingsutsettelse man kan få den veien, men man kan også dele opp i avdrag. Pris på utsettelse varierer litt, ett avdrag koster 30, to ogtre koster 90, og fire avdrag og mer koster 160.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå