Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror det var Absolutt underholdning på TV2 jeg så reportasjen, men husker ikke helt. Det var ila den siste uken. Iallefall dreide det seg om noen svenske designere som hadde vært tidlig ute med smale jeans, og som den siste tiden har solgt sine jeans som hakka møkk i sverige. "alle" skal ha dem. Og de kostet veldig lite ift andre "it"-jeans.

De hadde et merke bak som det hadde vært mye debatt om fordi det ble påstått at dette var et satanist-tegn (noe designerne avviste).

Noen som vet hvilke jeans jeg snakker om og som vet hva merket heter? Jeg fikk ikke det med meg dessverre.......

skal til gøteborg om to uker, så vil prøve å få tak i dem der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så ikke reportasjen, men vedder på at det var Cheap Monday jeans

Gjest Gjest
Skrevet

Så heller ikke rep. men det høres definitivt ut som Cheap Monday

Skrevet

jupp, det var det. Takk!!

PS: selges dem i norge og?

noen som har vært i gøteborg og kjøpt dem? Isåfall hvor??

Gjest Gjest
Skrevet

Vet at mote.no skrev en del om dette merket for en lite stund siden. Gå inn og søk der :)

Skrevet

DE selger dem på Sole Service her i norge. Aner ikke hvor de selger dem i Gøteborg, men stikk innom en jeansbutikk og spør :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Cheap Mondays koster jo sånn cirka 400NOK, så jeg må innrømme at jeg ble litt skeptisk da jeg så dem. Men kanskje er de helt supre? :)

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg er ikke sånn kjempefan av dem personlig. Men de kan nok passe fint til litt yngre jenter uten særlig hofter og alt det andre... Super pris er det også!

Gjest timselims
Skrevet

Selges de bare på Urban i Oslo er det enkelte andre butikker i byn som fører dem også?

Skrevet

personlig synes jeg at cheap mondays er den største hypen som finnes av jeans merker akkurat nå... men så er det ikke så farlig, kanskje, siden de er billige. Mine mistet fargen ganske fort. og selv om det står at buksene er unisex så tror jeg de er ment for gutter.

Gjest gjesta
Skrevet
og selv om det står at buksene er unisex så tror jeg de er ment for gutter.

Enten det, eller jenter uten særlig "kvinneform".

Skrevet
Enten det, eller jenter uten særlig "kvinneform".

På meg, som har "guttehofter" passer de kjempefint rett etter vask, men de går ut en del og da sklir de ned.

Det er det som er så irriterende med smale hofter, at ingen bukser henger på. :sur:

Også forsvant fargen ganske fort på dem ja.

Skrevet

Også forsvant fargen ganske fort på dem ja.

På buksene altså. Ikke hoftene. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...