Gjest Siri M. Skrevet 11. desember 2002 #1 Del Skrevet 11. desember 2002 Jeg er for tiden ansatt i ett års vikariat, men skal nå søke på fast stilling her jeg jobber. Problemet er bare: hva skriver jeg i søknaden min når de kjenner meg fra før? Hva kan jeg skrive sammenlignet med en vanlig søknad? Håper noen kan hjelpe meg, på forhånd takk! Siri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 11. desember 2002 #2 Del Skrevet 11. desember 2002 De gangene jeg har søkt interne stillinger (på det kontoret eller den seksjonen jeg har jobbet i) har jeg bare skrevet at jeg søker på stillingen og viser til personalmappen min. Slike søknader har vært i samsvar med det arbeidsgiver ønsker. Spør om det er greit. Det er jo litt merkelig å presentere seg selv når de kjenner deg. Lykke til :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2002 #3 Del Skrevet 12. desember 2002 Slike søknader har jeg skrevet noen av. (Og forrige gang endte det med fast jobb. Hurra!). Jeg synes ikke man trenger å presentere seg grundig med mindre firmaet er så stort at ledelsen ikke kjenner deg. Jeg har skrevet at jeg søker med stillingen som bla-bla-bla, og litt om hvorfor jeg gjerne vil ha den jobben. Du kan jo skrive noe om at du trives så godt i bedriften at du gjerne vil fortsette der. Hvis den faste jobben ikke har nøyaktig samme arbeidsoppgaver som vikariatet du er i, kan du jo skrive litt om hvilken erfaring du har med disse oppgavene og hvorfor du er interessert i å begynne med dette. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå