Gå til innhold

Tar dere på kondomen..?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg møtte ei dame på byn fredag, og det endte som det endte. Uansett, som den ansvarlige gubben jeg er :ironi: , dro vi innom på 7-11 på vei hjem til meg og kjøpte ei kondompakke. Det er mye som kan sies og mye er sagt om kondomer, men særlig kult er det ikke liksom ligge på siden i senga og "styre". Jeg pleier derfor ofte å invitere jenta til å tre den på meg, litt humoristisk og avvæpnende på en måte.

Men denne jenta, la oss kalle henne Camilla på 24 år fra Oslo vest, ble helt stressa av forslaget mitt og turte knapp å ta i den for "æsj, den er jo så klissete.." :overrasket: Sa dama som nettopp hadde dusja sammen med meg og til og med hadde blåst i fløyta mi ( :sjarmor: ) i dusjen.

Er det jeg som er vulgær..? Er det ikke en ok greie å hjelpe gutten på med gummien..?

Hilsen

Atle

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det plunderet der overlater jeg til mannen. Dessuten har jeg alltid lange negler og vil ikke stikke hull i den.

Skrevet

Jeg tar med glede på kondom på enhver stake som står i giv akt for meg!! ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Vel, det har nok hendt seg. Tok den faktisk på med munnen en gang.... :ler: , men stort sett lar jeg gutten sørge for seg selv. Men han trenger ikke å snu seg vekk - jeg synes det er spennende jeg å se på at han tukler med lemmet!! ;)

IdaCra

Skrevet

Jeg synes absolutt ikke du er vulgær, eller at det er galt å "be om hjelp". Når det er sakt synes jeg ikke det er kjempestas å ta den på... Dropper "ææææsj, så klissete" altså, men liker best at han tar den på selv.

Gjest splæsj
Skrevet

Jeg foretrekker og at han tar den på selv.

Gjest lumina
Skrevet

for all del, de usikre dagen tar jeg gjerne på kondomen, med hånd eller munn..

..eller han gjør det selv..

men dersom jeg var singel og skulle hatt et ONS ville jeg nok sett at han gjorde det selv, ja..

Gjest Gjest
Skrevet

Når vi brukte kondomer var det mitt ansvar å få den på, pga at jeg fikk det lettest til, og det ble en del av sexen. Men jeg følte meg trygg på han, og følte ikke at det var noen katastrofe om jeg kom til å kløne det til.

På en ONS vet jeg ikke hvordan jeg hadde reagert. En fremmed mann, som jeg ikke visste hvordan reagerte på ulik berøring hadde jeg neppe følt meg trygg nok på å ta kondom på. Men på den annen side, jeg vet ikke om jeg hadde følt meg trygg på at han hadde fått den ordentlig på heller (og det stemmer, jeg har aldri hatt ONS :ler: ).

Kan det være at hun aldri har tatt på noen et kondom tidligere, og var redd for å gjøre noe galt?

Skrevet

En jeg hadde ONS med klarte det ikke selv..

Først skrøt han nesten av at "Så klart han klarer det, det hadde han jo lært på skolen"!! Javel..

Men det klarte han altså ikke da..

Jeg hadde aldri gjort det selv, men det var ikke så vanskelig akkurat!

På en annen side skulle jeg ønske jeg hadde ungått hele hendelsen! Greit nok å rote med fyrn, men når det kom til sexen ble det bare tåpelig. Hadde vært sammen med en i over to år og var ganske sikker på sexen, men da følte jeg nesten at jeg hadde sex med en 16-åring! Blæh..

Og jeg trodde han var en med litt erfaring. Nei nei.. Aldri mer ONS i allefall!!

Skrevet

Tipper at dama ikke synes det var ekkelt, men at hun var redd for å gjøre noe feil... kanskje hun ikke hadde gjort det før? men hva vet vell jeg.. uansett hadde ikke jeg hatt noe imot det.. ;)

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)

Nå bruker ikke vi kondom, men det hadde ikke gjort meg noenting å tatt den på om så var. :sjarmor:

Endret av Freckles

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...