Kipa Skrevet 5. juni 2006 #1 Skrevet 5. juni 2006 (endret) fredag blødde jeg bittelitt på dagen, men så ingenting mer utover kvelden, da fikk jeg derimot skikkelig menssmerter. Var sikker på at det var mensen som kom da. Blødde ikke noe lørdag, noe spor på søndag..er det spotting det heter... Har aldri opplevd sånn før en mens..trodde jeg hadde el forrige tirs, ons..Det har ikke kommet noe i dag..Tok en test, hadde så lite viljestyrke i dag..og den var jo negativ..men klarer ikke helt å infinne meg med det.. Ellers har jeg hatt til tider ømme pupper og noe kvalme...vet veldig godt at det kan være tegn på mens også..Er sååå trøtt, men det kan jo være allergien.. - for en test skulle jo være positiv nå! Nesten så jeg lurer på om det er el jeg hadde i helgen istedet..skal ikke være lett dette her..Men hvorfor i alle dager blødde jeg da.De siste månedene har jeg merket el på den måten jeg trodde for snart to uker siden også.. Jeg drømte om at det kunne være festeblødning jeg da.. men nå er det vel bare å vente på at PP4 skal starte, bare den tanta kommer noen gang.. eller ikke Endret 5. juni 2006 av Kipa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå