Ibenholt Skrevet 5. juni 2006 #1 Skrevet 5. juni 2006 (endret) Jeg kjøpte meg nylig en fuktighetskrem fra Dermalogica (Skin Smoothing Cream) og synes ikke den gir nok fuktighet. Jeg føler den trekker fort inn, men legger seg likevel litt som en hinne på huden og etter en liten stund kommer de tørre partiene i huden min frem igjen. Jeg skjønner jo at dette er på grunn av at jeg har tørr hud, men jeg vil bare høre om det finnes tilsvarende produkt som gir mer fukt? Er ute etter en hudkrem som ikke tilstopper porene, gir masse fukt (uten å danne oljete hinne) og kan gjerne inneholde solfaktor. Produktene jeg hittil har vurder å kjøpe neste gang er fra MD Formulations, Decleor eller en annen krem fra Dermalogica. Noen som har tips? Endret 5. juni 2006 av Lanalia
Mint Skrevet 6. juni 2006 #2 Skrevet 6. juni 2006 Jeg har egentlig samme problemet vinterstid. Selv vurderer jeg å supplere med Hydrating Booster fra Dermalogica etter tips her inne. Kanskje det er noe for deg også?
Ibenholt Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2006 Ja, kanskje det kan være en idé Jeg har prøvd et sånt ansiktsvann fra Dermalogica før og har vært OK fornøyd. Jeg er likevel svært fristet til å prøve Decleor da Men vi får se Tusen takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå