Litago Skrevet 18. mars 2002 #1 Del Skrevet 18. mars 2002 Heisan. Er det noen av dere som har skiftet karriere i løpet av voksen alder? Jeg mener ikke skiftet arbeidsgiver, men begynt i en ny type jobb? Jeg kuttet ut jobben min for noen år siden, trodde jeg aldri ville tilbake til finans-og økonomistyring. Har brukt en stund nå på å finne ut hva annet jeg er god til, men må innrømme at jeg sålangt ikke har kommet så langt! Er nok best innenfor mitt ordinære fagfelt, men nøler fremdeles med å gå tilbake. Er det noen der ute som har skiftet karriere og gått fra en lederjobb innenfor ett fagelt for å bli en ordinær medarbeider i et annet fagfelt? I såfall, kan du dele med oss andre hvordan det føltes å ikke lengre ha like stor påvirkningskraft og hvordan du ble mottatt på den nye arbeidsplassen hvis de visste at du tidligere hadde hatt større ansvar? Ble kanskje litt rotete dette her, men blir glad for alle typer svar! Litago (Vil bare nevne til alle som tror at jeg snylter på samfunnet når jeg ikke jobber så er det altså ikke sant. Hadde planlagt "permisjonen" min økonomisk og mottar ingen bidrag fra det offentlige.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2002 #2 Del Skrevet 21. mars 2002 Hei Litago Jeg støtter deg i det du gjør,jeg har gjort det omvendt.Jeg har kommet inn ved HiO på almenlærer og kunne tenke meg å jobbe med barn.Jeg følte det som rotløs ungdom og starte karriere i en alder av 47 år.Jeg støtter deg 100% gjør det som er best for deg og dine,det er ikke flaut å ikke klare stesset.Du vil takke deg selv etter på og kankje ha spert deg for sykdommer og helsesvikt.Jeg tok en utdannelse istedet for uføretrygd føler at jeg har mer og gi samfunnet.Det er lov å være menneske og føle oppe i det hele ser ikke ned på deg for hva du gjør Det hadde vært fint om du kunne fått litt økonomisk hjelp for å klare det,alle trenger vi et lite puff oppreisning for å klare sakene. Ha en fin dag Litago og en klem fra meg som har nesten vært igjennom det samme. Hilsen =D indianlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå