Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ikke bare har jeg dilla på klær, men jeg har også dilla på kosedresser :lol:

Nå har jeg sett at de har fått noen nye på Vero Moda. Som ny-gravid har jeg ekstra lyst på sånne ;)

Jeg tenker på de dressene i velour med hettejakke og bukse med strikk nederst på beina. Jeg har lyst på grå og lys rosa, men de finnes også i offwhite og noen andre farger.

Noen som har kjøpt eller prøv disse? Hvordan er de i størrelsene og sånn? Jeg liker jakkene lange i ermene og buksene må også være lange nok (er 180 cm).

Endret av Ephemera
Videoannonse
Annonse
Gjest Narnia
Skrevet

Jeg kjøpte en i grå, og synes den er kjempedigg å ha på... Satt godt på hoftene, men ikke trang eller noe (str S). Buksa var altfor lang til meg, men jakken var grei. Litt stor i størrelsen kanskje. Anbefales :)

Skrevet

Jeg har prøvd buksa (om det er samme kosedresser vi tenker på, jeg tror det er det), men den ble altfor lang for meg. Jeg er bare 160, så jeg vil tro du har lange nok ben til buksen. :)

Skrevet

Er det den dressen med capribukse?

Skrevet
Er det den dressen med capribukse?

Har de fått inn dresser med capribukse også?? Eller mener du de fra Only med capribukser med strikk nederst, mere som nikkers? De jeg tenker på har lange bukser og er i velour.

Skrevet
Har de fått inn dresser med capribukse også?? Eller mener du de fra Only med capribukser med strikk nederst, mere som nikkers? De jeg tenker på har lange bukser og er i velour.

Det var nok de som var mer som nikkers da.

Jeg har så lyst på en kosebukse i velur, må dra til byen i morgen å sjekke om de har lange her.

Kostet de mye?

Skrevet
Det var nok de som var  mer som nikkers da.

Jeg har så lyst på en kosebukse i velur, må dra til byen i morgen å sjekke om de har lange her.

Kostet de mye?

Mener de koster 199,- per del. Jeg så dem for første gang i Molde forrige helg og på City Syd her i Trondheim på fredag, så de har nok ganske nylig fått dem inn. Tror jeg på på City Syd før jobb imorgen jeg også ;) Begynner ikke på jobb før kl. 15.

Skrevet

Kjøpte noe tilsvarende på Vero Moda i januar. Hettegenser og bukse i velur. Min er lyseblå, myk og god. Veldig lang på bena, men det kan man jo legge opp. Strikken øverst er veldig bred, så den strammer ikke vondt. I tillegg er de jo ganske søte! :)

Catzy

Skrevet
Dårlig kvaliteeeeeeet!

Det innlegget hadde vært litt mer interessant å lese dersom du hadde tatt med hvorfor kvaliteten er dårlig..

Gjest Gjest
Skrevet

Men så er jeg ikke her for å gjøre livet ditt emr interessant ;) Jeg konstaterte et faktum, og tipepr de fleste er oppegående nok til å forstå at dårlig kvalitet på tøy innebærer at de eksempelvis blir stygge etter noen få vask, dvaske og ufine i fasongen +++

God jul! :ironi:

Skrevet
Men så er jeg ikke her for å gjøre livet ditt emr interessant  ;) Jeg konstaterte et faktum, og tipepr de fleste er oppegående nok til å forstå at dårlig kvalitet på tøy innebærer at de eksempelvis blir stygge etter noen få vask, dvaske og ufine i fasongen +++

God jul!  :ironi:

De fleste er sikkert oppegående nok, men det var vel heller ikke så vanskelig å si litt om det? ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Men så er jeg ikke her for å gjøre livet ditt emr interessant  ;) Jeg konstaterte et faktum, og tipepr de fleste er oppegående nok til å forstå at dårlig kvalitet på tøy innebærer at de eksempelvis blir stygge etter noen få vask, dvaske og ufine i fasongen +++

God jul!  :ironi:

Det kan jo også bety at den går opp i sømmene eller mister fargen. Når du kommer med en slik kommentar så er det normalt å begrunne det. *Irritert over gjester med frekke holdninger som ødelegger for andre gjester*

Skrevet

Jeg kan bare opplyse at jeg har minst 10 sånne kosedresser fra før, de fleste fra nettopp Vero Moda og B-Young. De er like fine vask etter vask. Mange av dem er sikkert vasket 50 ganger og er like fine! Og da vasker jeg dem på 40 grader i vaskemaskin.

Gjest Gjest
Skrevet
De fleste er sikkert oppegående nok, men det var vel heller ikke så vanskelig å si litt om det? ;)

Men tydeligvis voldsomt komplisert å tenke seg til hva svaret kunne innbære, dvs. at det var kjeeeempevanskelig å tyde hva dårlig kvalitet dreier seg om når det gjelder klær. Kanskje du ønsket å vite om kosedressen smakte dårlig, eller avgav for sterk lukt :grine2:

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg kan bare opplyse at jeg har minst 10 sånne kosedresser fra før, de fleste fra nettopp Vero Moda og B-Young. De er like fine vask etter vask. Mange av dem er sikkert vasket 50 ganger og er like fine! Og da vasker jeg dem på 40 grader i vaskemaskin.

Wow, på tide å oppdatere garderoben kanskje :ironi:

Skrevet

Jeg har hatt 2 sånne dresser fra VM, og begge har gått opp i sømmene etter kort tid. De har ikke vært for små eller noe sånt, det har bare skjedd- på merkelige steder også... Så jeg har dårlig erfaring med kvaliteten. Men gode synes jeg de har vært. Og søte.

Skrevet
Wow, på tide å oppdatere garderoben kanskje  :ironi:

Åh, Gud... :roll:

Jeg har sikkert mye mer klær enn deg, men hva er galt med å ha kosedresser fra Vero Moda og B-Young. Og kanskje jeg vasker dem ofte?

Hvis du har interesse av det, så er noen av dem et par år gamle mens andre er kjøpt i år. I 2006.

Gjest Gjest
Skrevet
Åh, Gud... :roll:

Jeg har sikkert mye mer klær enn deg, men hva er galt med å ha kosedresser fra Vero Moda og B-Young. Og kanskje jeg vasker dem ofte?

Hvis du har interesse av det, så er noen av dem et par år gamle mens andre er kjøpt i år. I 2006.

:ler: Ja da, helt sikkert :ler: Pappa'n din er sikkert mye sterkere enn min også ;)

Hvis du ikke har noe annet å fylle skapene dine med enn hundreogørten kosedresser så værsegod!

Skrevet

Jeg og har en sånn kosedress fra Vero Moda, den er vel 6 mnd gammel, brukt masse og vasket masse og like fin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...