Melian Skrevet 11. desember 2002 #1 Skrevet 11. desember 2002 O HEEEEEEEEEEEELGA .......... NAAAATT!LaLAlaLAlaLa! dann.. dann..danndanndann. dann O HEEEELGA NAAAATT *måtte bare synge ut litt av julestemningen*
Gjest Hege Skrevet 11. desember 2002 #3 Skrevet 11. desember 2002 LLAAAALLLaa....... *host-hosttttee....hrøpp..krusssaakk*.... .. :o
Melian Skrevet 11. desember 2002 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2002 Da Hege neimen!spise ikke da skal man! Røkes heller ei ...
Gjest Virvel Skrevet 12. desember 2002 #5 Skrevet 12. desember 2002 *funderer på om Melian også følger med på barne-tv i disse dager, eller om det bare er noen Blåfjell-gloser som henger igjen fra i fjor*
Melian Skrevet 12. desember 2002 Forfatter #6 Skrevet 12. desember 2002 Hæ? Jeg? :oops: When you wish upon a staaaaar makes no different who you aaaare anything your heart desires will come to youuuu .........
Milo Minderbinder Skrevet 16. desember 2002 #7 Skrevet 16. desember 2002 Glade jul, hellige jul Pedersen sitte på trappa å spyr ongane grine` for de får ikkje mad kånå hu` slår de med stokk og med stav å for ein herlige juul, å for ein herlige jul. skal synges på stavangerdialekt. milo
Midnattsol Skrevet 16. desember 2002 #8 Skrevet 16. desember 2002 Noen som er i litte granne julestemning her eller?
Gjest Donna Skrevet 16. desember 2002 #9 Skrevet 16. desember 2002 *hark -kremt --la alalalalalal laaaaa - hark* når nettene blir lange og kulda setter inn så sier vesle musemor til ungefloken sin ...........osv osv ........ Heisann og hoppsann og falle ralle ra om julekvelden da skal alle sammen være glad .... heisann og hoppsann og ........ DET er en koselig julesang det.......blir nesten barn igjen *ler*...(men det har man lov til når det snart er JUL!!!) *traller videre for meg selv * Lille meg 2
Litago Skrevet 16. desember 2002 #10 Skrevet 16. desember 2002 I'm dreaming of a white Christmas, Just like the ones I used to know. Where the treetops glisten And children listen To hear sleigh bells in the snow. I'm dreaming of a white Christmas With every Christmas card I write. May your days be merry and bright And may all your Christmases be white. Jeg drømmer virkelig om en hvit jul........
Gjest Lea Skrevet 16. desember 2002 #11 Skrevet 16. desember 2002 I fjøset der står kua med sitt julehøy og har det gøy og har det gøy. Hun nikker og hun spiser og hun er så glad for julehøyet vil hun gjerne ha. Og rundt omkrng står oksene så mange ja så mange, ja så mange De synger sine rautende sange og står om kua tett i ring, ring, ring. (En julesang til ære for Litago!)
Litago Skrevet 16. desember 2002 #12 Skrevet 16. desember 2002 WOW, min villeste sex fantasi pent innpakket i en julesang!!! Schtilig Lea!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå