Titti72 Skrevet 5. juni 2006 #21 Del Skrevet 5. juni 2006 Du har da lov til å komme med motargumeneter. PS: Jeg hopper nok glatt inn i din tråd når du lager den. ← He he.. Det håper jeg da. Men jeg hadde litt frustrasjon som måtte ut og da lå denne tråden laglig til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest splæsj Skrevet 5. juni 2006 #22 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg har en PV, og synes det er fint. Vi har et veldig fint PV-forhold som ikke bare består av sex. Vi kan f.eks dele en flaske vin og se en film sammen, eller spise ute, osv. Og sexen er veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2006 #23 Del Skrevet 5. juni 2006 Aller først: jeg blir trist og skuffet når jeg leser begrep/ord som "knullekompis". Det er det mest antiordet/turn-off jeg kan se... Noe så uelegant. Så over til dette med å få seg en elsker: jeg tror det er lett. Først må man treffe folk. Så må man treffe menn. Så må man finne en mann som en har kjemi med: en som man blir litt glad av å tenke på. Så må mannen være interessert, offensiv og fysisk: han må veldig tidlig flørte litt, smile og berøre. Dette kan utvikle seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest splæsj Skrevet 5. juni 2006 #24 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Aller først: jeg blir trist og skuffet når jeg leser begrep/ord som "knullekompis". Det er det mest antiordet/turn-off jeg kan se... Noe så uelegant. ← Og jeg synes at ordet "elsker" turn-off. Endret 5. juni 2006 av G. Sky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ståle Skrevet 5. juni 2006 #25 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg å kunne godt ha likt ei elskerinne nå,for å hatt noen å komme videre med,kommet over x'n,men hvor møter man egentli sånt hen da? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest splæsj Skrevet 5. juni 2006 #26 Del Skrevet 5. juni 2006 Det var da litt i kontrast med signaturen din. Hva vil du ha? Dame eller elskerinne? Bestem deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest For Skrevet 5. juni 2006 #27 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg har en PV, og synes det er fint. Vi har et veldig fint PV-forhold som ikke bare består av sex. Vi kan f.eks dele en flaske vin og se en film sammen, eller spise ute, osv. Og sexen er veldig bra. ← En sånn en vil jeg også ha Sist jeg var singel så hadde jeg kun korte forhold i løpet av en tiårsperiode. Det vil si minimalt med sex og selvfølgelig da jeg var i min beste alder Nå er jeg singel igjen og fortsatt i min beste alder og IKKE SØREN om jeg vil leve med minimalt med sex. Og da er jo en elsker det rette. Jeg prøver meg på Cupido og IRL og regner med å gå en spennende sommer i møte. Jeg synes ikke at man er billig. Det er å ta vare på egen seksualitet og ta ansvar for den biten. Og ta saken i egne hender er absolutt ikke det samme som å kjenne en varm kropp mot sin egen. Som singel så regner jeg ikke med å få sex nesten hver dag som jeg er vant til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest splæsj Skrevet 5. juni 2006 #28 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg synes ikke at man er billig. Det er å ta vare på egen seksualitet og ta ansvar for den biten. Og ta saken i egne hender er absolutt ikke det samme som å kjenne en varm kropp mot sin egen. Som singel så regner jeg ikke med å få sex nesten hver dag som jeg er vant til. ← Det er sant. Lykke til med å finne det du søker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smidja Skrevet 6. juni 2006 #29 Del Skrevet 6. juni 2006 Om noen finner ut hvor man plukker opp sånne typer som dette her, så fortell meg gjerne om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest splæsj Skrevet 6. juni 2006 #30 Del Skrevet 6. juni 2006 Som min PV? Han er flott. Tja, se etter de snille og empatiske fyrene, ikke "drittsekkene". Da finner du dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nita Skrevet 6. juni 2006 #31 Del Skrevet 6. juni 2006 Ære være dere som får til å ha slike forhold.....jeg for min del må ha følelsene med på lag, ellers takler jeg ikke sex med fyren Problemet er jo at da at man ikke bare vil ha et uforpliktende forhold, men hele pakka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cronos Skrevet 6. juni 2006 #32 Del Skrevet 6. juni 2006 Som min PV? Han er flott. Tja, se etter de snille og empatiske fyrene, ikke "drittsekkene". Da finner du dem! ← Ditto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest splæsj Skrevet 6. juni 2006 #33 Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg vet jo at du er både empatisk, intelligent og kjekk, Cronos! *smigrer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velvet Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #34 Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg har en PV, og synes det er fint. Vi har et veldig fint PV-forhold som ikke bare består av sex. Vi kan f.eks dele en flaske vin og se en film sammen, eller spise ute, osv. Og sexen er veldig bra. ← Jeg er misunnelig. Veldig. Dette høres ut som et opplegg jeg ville trivdes veldig godt med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cronos Skrevet 7. juni 2006 #35 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg vet jo at du er både empatisk, intelligent og kjekk, Cronos! *smigrer* ← Så hvorfor er ikke vi PV...?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 7. juni 2006 #36 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg har en PV, og synes det er fint. Vi har et veldig fint PV-forhold som ikke bare består av sex. Vi kan f.eks dele en flaske vin og se en film sammen, eller spise ute, osv. Og sexen er veldig bra. ← Jeg hadde og en sånn. Var nyskilt og vettskremt for forpliktelser, men møtte en jeg hadde det moro og ikke minst en sinnsykt kjemi med - og som heller ikke ønsket forpliktelser. Vi holdt det faktisk gående et par år, men så skjedde det ting rundt oss som gjorde at vi måtte ta stilling til om vil ville noe mer eller å kutte. Det ble for tett til å være uforpliktende lengre. Nå er vi samboere på andre året med baby på vei. Men de første par årene fungerte vi faktisk veldig bra som kun elskere og kompiser, med den friheten det medførte. Jeg tror imidlertid det er vanskelig å ha et slikt forhold over veldig lang tig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest splæsj Skrevet 7. juni 2006 #37 Del Skrevet 7. juni 2006 Så hvorfor er ikke vi PV...?! ← Jeg har en. Dessuten bor du i england. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cronos Skrevet 8. juni 2006 #38 Del Skrevet 8. juni 2006 Hehe.. Det er jo det som er så trist. Alle damene her er blåhvite, bleikfeite og lutryggede... Og, FYG, jeg er på vei hjem i sommer.. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smidja Skrevet 8. juni 2006 #39 Del Skrevet 8. juni 2006 Som min PV? Han er flott. Tja, se etter de snille og empatiske fyrene, ikke "drittsekkene". Da finner du dem! ← Det høres jo vel og bra ut, men HVOR er det man ser etter de. Det var det jeg lurte på, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest splæsj Skrevet 8. juni 2006 #40 Del Skrevet 8. juni 2006 Hvor? Det er jo menn over alt, men mindre du bor i kloster, da. Jeg synes nettet er en fin ting å treffe nye folk på, jeg. Traff min PV derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå