Gå til innhold

Oi.. Fikk farget alle klærne ved et uhell..

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Oi! Hva gjør jeg nå? Alle klærne mine (pluss en duk) har blitt farget i en slags grønnfarge som ikke er særlig fin.. Er egentlig ikke så bekymra for klærne, det er bare undertøy og koseklær, men duken derimot.. Duken var opprinnelig beige, men er nå blitt grønn! Hva gjør jeg?

Jeg er ikke særlig husmoraktig av meg.. :husarbeid:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda! Hva om du prøver å klore den? (Hvis den tåler klor da...)

Skrevet

Farger over med en annen fare som du synes er fin. Å få bort fargen vil være omtrent umulig, det eneste jeg har klart det med er syntetiske stoffer.

Gjest Gjest
Skrevet

Veit ikke om den tåler klor eller ikke.. Men vil ikke all fargen forsvinne da? Vil jeg da stå igjen med en hvit duk?

Farge over? Hvor får jeg tak i sånn da?

Tusen takk til dere begge to med gode råd :blomst:

Skrevet
Veit ikke om den tåler klor eller ikke.. Men vil ikke all fargen forsvinne da? Vil jeg da stå igjen med en hvit duk?

Hmmm... Det vil den kanskje ja. Ikke den beste husmoren jeg heller! ;)

Farge den er nok mer safe. Men jeg er litt usikker på hvordan det blir å farge med beige over grønn...?

Skrevet

Jeg ville ikke ha brukt klor.

Tekstilfarge får du kjøpt på fargehandel, hobbyforetninger og på enkelte velassorterte dagligvareforetninger. Siden det er en del klær trenger du nok flere pakker. For å finne ut hvor mye du trenger må du veie klærne, så det kan være lurt å gjøre dette før du går i butikken. Det tryggeste vil være å farge duken i en mørkere grønnfarge om du finner noe du liker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...