Gjest King James Skrevet 5. juni 2006 #1 Skrevet 5. juni 2006 Hvilket av disse ondskapsfulle vesner er den manifisterte ondskap. Salamanderen eller frosken eller padda. Disse tre anfibier onde tvers igjennom. Men hvem er ondest hvem er anti krist selv. Jeg vil påstå at Salamanderene er ondskapen selv. Den sanne ondskap. Husk det står i de hellige skrifter. For da Herren så en salamander kastet han opp i forakt og æklærte salamanderen for Satan selv. Nå hvem er den sanne ondskap...Frosken,,..Salamanderen eller Padda ?
Gjest Chantal Skrevet 5. juni 2006 #3 Skrevet 5. juni 2006 Jeg syns padder er de styggeste, så da stemte jeg det.
Gjest King James Skrevet 5. juni 2006 #5 Skrevet 5. juni 2006 nå er det jo ikke hvem som er styggest der er snakk om. Men hvem som er den manifisterte ondskap. og hvem vet kanskje padda ville sakt akkurat det samme om dere.
Amalie_85 Skrevet 5. juni 2006 #6 Skrevet 5. juni 2006 Men da skulle da padda fått lovt å stemme på meg
Gjest Kardemomme Skrevet 5. juni 2006 #7 Skrevet 5. juni 2006 Ikke at dette har noe med saken å gjøre, men jeg hadde faktisk en salamander da jeg var lita... Syns den var søt jeg Både jeg og mamma var veldig glad i den salamanderen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå